SoMessedUp

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av SoMessedUp - 14 juni 2010 22:24

Idag i skolan hade vi arbetslagsdag typ. jag tror det kalls så iallafall... men nu blev jag osäker... menmen det är inte det viktiga ^^


Vi var sjuorna, åttorna och niorna ifrån vårat arbetslag och umgick och lekte. Det var niorna (alltså vi) som organiserade allt. Själv var jag i en grupp som hade hand om lekarna. Vet inte hur lyckat det blev... men det löste sig iallafall ^^


När vi kom dit fick man underhålla sig själv lite. Det fanns bandy, fotboll, kubb och annars kunde man bara sitta och prata =) Förmiddagen bestod utav tävlingar (och tävlings gruppen sa att det skulle gå fort, jo visst!), sedan var det lunch. Efter lunchen var det lite lek och bad. På bryggan så kastades folk i. Men innan dess hölls där en tävling. Man skulle svara på frågor, svarade man fel så åkte man i sjön. En kompis till mig var med och dömde (?) i den tävlingen. Men när en person svarade rätt så åkte min kompis av någon anledning i vattnet. Kompisen hade en hundralapp och en mobiltelefon på sig. Hundralappen gick att torka, med telefonen var det sämre... Den plumsade ner på havets botten O.o och det var för djupt för att hämta den... Så hon fick inte tillbaka den, vilket såklart gjorde henne lite sur, det var ju inte tänkt att hon skulle åka i. Jag tycker verkligen synd om henne :/


Jag måste säga att jag tycker att hon tog det relativt lugnt ändå. Jag hade ju freakat totalt. Antingen hade jag väl blivit skit förbannad eller jätte ledsen. Jag är verkligen glad att det inte var mig det hände... stackars kompis...



Imorgon har jag jätte lång sovmorgon, skönt ^^ Sista dagen i skolan imorrn, blandade känslor om det. Nu ska jag nog snart sova, hejhej =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards