SoMessedUp

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av SoMessedUp - 27 juni 2010 20:27

Vet ni vad jag ska göra de två sista veckorna på sommarlovet? Jag ska troligtvis gå en mattekurs! Jag har iallafall planerat att anmäla mig till den.


Kanske är lite dumt att slösa bort lov-tid på plugg men jag vill gärna bli pluggis. Jag vill bli så smart som jag bara kan. Och om detta hjälper till det så tänker jag göra det. Dessutom får jag kanske träffat lite folk och det behöver jag (som om jag kommer prata med dem...). Jag är dock lite rädd att alla som anmäler sig har gjort det med en kompis, så att de redan känner någon. Då lär jag ju bli helt ensam :S Det kanske jag blir ändå men det är större risk att jag får någon att prata med om alla är ensamna.


Har ju tänkt att gå en plugg linje (samhäll) så då är det väl bra att kunna så mycket som möjligt. Så pluggning: här kommer jag!! -_-


Hmmm....

Av SoMessedUp - 27 juni 2010 20:18

Det finns ju en del program som man tittade på när man var liten, ett som jag såg på och gillade var Power Puff Pinglorna. Jag vet också att många andra gjorde det, gjorde du? :)


Jag minns tyvärr inte riktigt vilken jag gillade bäst av de tre tjejerna, vilket är lite synd tycker jag :/ För er som såg på detta: Hoppas ni får lite nostalgi när ni ser denna:

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards