SoMessedUp

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av SoMessedUp - 21 juni 2010 23:22

Som ni troligtvis vet så har våran kronprinsessa Victoria precis gift sig. Det blev väldigt stor grej utav detta! Är det verkligen en så stor grej?


Sveriges nästa drottning gifte sig precis, det är väl ganska stort. Men samtidigt så är de ju vanliga människor, precis som alla andra. Om Erik Svensson (random) gifter sig så är det ju inte alls så stort. Visst är hon prinsessa, inte bara det, hon är kronprinsessa. Men ändå, lite väl stor grej gör de väl av det? Eller?


Jaja, grattis till dem iallafall ^^

Av SoMessedUp - 21 juni 2010 15:38

Tänkte göra lite reklam för en produkt nu ^^ Raka benen är väldigt tråkigt enligt mig, så jag vill gärna göra de så sällan som möjligt och när man väl gör det vill man att det ska bli bra. Man vill att det ska bli helt slätt och utan några små jävla hår :) Har (som säkert många andra) provat lite olika sätt. Har dock inte provat att vaxa benen...


Har rakat benen med bara en vanlig (engångs) rakhyvel, det är detta jag har kört på mest nu det senaste. Men då är det ganska stor chans att man börjar blöda. Och så brukar min (kanske andras med) hur bli röd spickig. Men håren försvinner iallafall ^^

<--- dock inte dessa ja har


Har provat kräm. Vet inte vad det kallas men man smörjer in benen i det och låter det sitta på ett tag. Sedan tar man bort det med en slags skrapa. När jag har gjort detta så har det blivit några hårstrån kvar som jag fått ta med vanlig rakhyvel sen. Detta körde jag ett tag förr, men tröttnade.

<-- tror det var denna...


Elektrisk rakhyvel. Den kör jag med ibland när det itne behöver vara så noga. För när jag gör med den brukar det inte bli så välrakat som jag vill ha det, brukar bli kvar lite stubb. Det kan ju vara så att den jag har är dålig bara, jag vet inte. Men kör som sagt med denna när det inte behöver vara så noga och jag vill få det gjort fort.

<--- Inte denna jag har


I onsdags så testade jag en ny sak, Gilette rakgele. Jag blev riktigt nöjd med resultatet =) Blev inga små stubbisar kvar och fick med alla hårstrån :) Så det blir nog att jag kör på denna ett tag (om jag orkar) ^^ This is the one:

    

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards