SoMessedUp

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av SoMessedUp - 23 juni 2010 22:35

Nu är det snart midsommar =) Men det vet ni väl troligtvis. 


Så här ska jag fira: Jag ska först jobba på förmiddagen, vet inte riktigt när jag slutar. Senast 3 hoppas jag, chefen sa att vi troligtvis kommer stänga tidigt så det är ju bra. Sedan fortsätter jag till Deltaco (får ta med grejer så jag kan fixa mig) :) Vi planera att ha grillkväll med våra närmaste vänner (inte särskilt många), vi frågade dem och av tre stycken så kunde inte två och den tredje sa kanske men troligtvis inte... Vi fundera också på att ha filmkväll efter det= Mysigt :) Hoppas bara att vi kan få ihop lite folk... Vi får väl fråga några andra om de har lust. Problemet är bara att vi inte har så många vänner :/ Jag vet en kille som jag gärna hade velat ha med men det är nog tyvärr för många problem för att det ska gå... :( Några av problemen: Han gillar knappast mig, han har flickvän. Vi umgås inte med samma folk. Jag hade inte kunnat umgås med honom, hade säkert bara blivit pinsamt tyst. Det finns många mer anledningar... =( Suck, börjar undra om jag nånsin kommer få en kille...


Jaja, Happy thoughts...

Undrar om vi ska till midsommarstången och dansa? Det vore ju lite kul :) Sedan sover jag över hos Deltaco. Nästa dag ska hon jobba, tror hon började kl 11 så då får jag åka hem. Efter det händer det mer kul den dagen ^^

Av SoMessedUp - 23 juni 2010 21:51

Tänkte upplysa om vad jg ska göra nu de kommande timmarna. Tänkte att det är ju sååååååå intressant för er att läsa ;)


Jag ska nog göra ett till blogginlägg. Sedan ska jag gå över till att se på serier. Igårkväll när Queer As Folk laddade så sökte jag runt på youtube. Jag hamnade då på en japansk serie (översatt till engelska) som jag började se på och blev fast på ^^ Så den ska jag fortsätta se på ikväll, tror inte det var på många avsnitt... men jag vet inte ^^ Den heter iallafall Elfen Lied. Den är väldigt blodig och överdriven men jag gillade den ^^ Tänkte på en (två?) speciella personer när jag såg den <3 En del naket kan jag ju säga att det är i den. Hitills (lär nog fortsätta så) så har det bara varit en av kvinligt kön man fått se naken, killarna visas ju aldrig -_- (förutom i queer as folk <3). Tycker det är dåligt att tjejer visas nakna ofta men killar mera sällan. Diskriminering ju... Men jag ska inte säga att denna serien har bara tjejer, har ju inte sätt hela. Men än så länge bara tjej -_-

Lite bilder på serien:

 

Efter att jag sett lite på denna tänker jag se på Queer As Folk =) Om jag orkar ^^ Jag lär nog skriva om denna serien en del framöver. Nu har jag ju inte vampire diaries att skriva om =( Så denna serien får ersätta ^^ I avsnittet jag såg igår gillade jag det som hände på dansgolvet :) nej, inget snusk... Det var på en gay bar. Bryan (stavas egentligen brian tror jag men jag vill inte att han ska heta så ^^) dansade med flera killar runt sig. Han lyckas ju alltid få massa ;) Justin är där med sin vän och ser Bryan. Han känner att Bryan kan få vem han vill (sant) och vill visa sig värdig honom, det är åtminstone så jag fattar det. Så Justin går ut på dansgolvet, ställer sig nära Bryan och börjar shake'a... Killarna drar sig till Justin och det imponerar på Bryan som då knör bort de andra killarna och dansar med Justin. Med andra ord lyckades Justins plan ^^ Gillade den scenen :)

Justin <3 Bryan


Efter detta TROR jag att jag ska sova ^^ Imorgon blir städa-dag pratade mamma på :/ men det förtjänar jag väl efter allt slapp ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards