SoMessedUp

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av SoMessedUp - 11 juni 2010 21:31

Jag vill gärna att folk ska tycka den musiken jag lyssnar på är bra. Jag vill ju inte att folk buar när man startar något, samtidigt viill jag inte att de ska gilla min musik.... hur ska jag förklara detta...


Folk får gärna tycka att jag lyssnar på bra musik men de får inte lyssna på den musiken själva =) Jag vill inte att för många (specielt inte vissa personer) ska lyssna på den musiken jag lyssnar på. Jag vill ha min egen musik som jag älskar och lyssnar på och ingen annan (jag låter ego nu va?).


I skolan för någon dag sedan spelades låten My immortal med Evanescence. Jag älskar det bandet. Om jag skulle välja ett favorit band skulle det nog bli dem. Visst lyssnar jag inte på dem hela tiden så ofta längre men de har ändå en speciel plats hos mig och jag älskar musiken. Men iallafall, när denna låten spelades i skolan så påpekade en (flera?) att den låten var bra... Då tänkte jag bara "fan". Vill inte lyssna på det som alla andra gör ju. Jag tror inte denna tjejen som sa detta lyssnar på Evanescence dock MenMen. Jag blev ändå lite orolig.


Om jag lyssnar på en låt som jag gillar och sedan får reda på att en person som jag ogillar (oftast en "poppis") lyssnar på denna låten så slutar jag lyssna på den. Jag kanske inte alltid slutar lyssna, men den sjunker i popularitet hos mig oftast.


När jag ändå har pratat lite om Evanescence så kan jag väl lika gärna lägga upp en låt med dem =) Ps. jag lyssnar på dem just nu ;) Hehe, jag kör på My Immortal ^^

Video:




Texten: 

Av SoMessedUp - 11 juni 2010 20:22

Jag är väldigt sugen på en grej just nu. Det är att pierca tungan.


Jag har länge velat pierca mig men är aldrig helt säker på var. Ett tag har jag velat ha "snake bites":

Ett tag piercing i mitten av underläppen: Fast ja vill bara ha en "plupp"

Ett tag piercing i sidan av underläppen:

Ett tag piercing i sidan av överläppen:

Har också fuderat lite på en medusa:


Ja tror ni fattar va? Jag har svårt att bestämma mig. Gillar väl allt helt enkelt. Men i naveln vill jag inte ha för där känner jag massa som har...


Angående att piersa tungan: Jag har alltid tänk "jag ska aldrig göra i tungan iallafall. Den kan svälla upp och man kvävs och skit..." men nu har jag blivit sugen på det ändå ^^ Jag kan riktigt inbilla mig hur jag pillar med tungan och pillar med "min piercing".       Har sett folk som har det och jag tycker hu det är så jävla snyggt!

Men det måste ju göra så jävla ont dock O.o Fy fan...

   Om jag nu dock skulle bestämma mig för att jag skulle göra detta så är nästa problem: Min mamma. Hon skulle aldrig låta mig pierca mig. Och att göra det i smyg hemma är inte ens att tänka på. Dels har jag ingen lust med det och dels skulle mamma bara tvinga mig att ta ut det så att det växer igen... suck...

   Antagligen får jag helt enkelt vänta tills jag blir 18 med att  pierca mig... Men jag är ändå sjukt sugen nu!!


   

  

  

<--- (det är en tunga)




Av SoMessedUp - 11 juni 2010 20:15

Vet ni vad jag har kommit fram till?


Jag granskade mig själv i spegeln... Och jag kom fram till att jag faktiskt ser jävligt bra ut! ...Om man bara ändrar typ allt!


Jag tror att den delen jag hatar mest med mig själv (för tillfället, blir nya grejer ständigt) är mina bröst. Seriöst... jag har knappt a-kupa... hatar att ha bikini, av flera anledningar. Mina bröst är en utav dem...



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards