SoMessedUp

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av SoMessedUp - 9 juni 2010 22:30

Secondhand serenade, lövely ^^


Secondhand serenade- Stranger (texten)

Av SoMessedUp - 9 juni 2010 22:14

Det är ganska hemskt faktiskt. Jag har gått i tre år med denna klass nu och om en vecka är det dags att säga hejdå. Vissa kanske man aldrig kommer att träffa igen...


Under den tid jag haft med klassen har vi såklart haft roligt. Men jag och Deltaco har alltid klagat och längtat efter att få slippa alla. Klagat på folket, klagat på hur de beter sig m.m Jämt tyckt att vi hatar klassen typ. Men under ytan har man ändå tyckt att den varit okej, ibland...


Nu de senaste månaden/månaderna har man verkligen insett att man aldrig kommer prata med vissa utav dessa folk igen. Man har insett att de faktiskt inte är så dumma som man alltid sagt att de är. Man har insett att man gillar klassen... Men nu är det försent, klassen ska skiljas åt... HemsktHemsktHemskt!


Jag vill inte skiljas från klassen, jag vill inte skiljas från lärarna, jag vill inte skiljas ifrån skolan. Jag trivs faktiskt! Hemskt att man ska inse detta nu den sista tiden... Tänk om jag inte alls kommer trivas lika bra i nästa skola? I nästa klass. Jag kanske kommer sakna min tid jag haft här...


Japp, jag erkänner det. Trots allt jag har sagt och tänkt så älskar jag min klass =D

Av SoMessedUp - 9 juni 2010 22:04

Idag hade vi det efterlängtade spexfotot i skolan!

Spexfoto= Klassen fotas. Det är som ett vanligt skolkort förutom att man klär ut sig =D Man får se ut som man vill (inom vissa regler). Det är ett skojfoto helt enkelt =)


Vissa klasser väljer att ha ett tema på kortet som alla i klassen ska följa, vissa väljer att klä ut sig helt fritt. Vi valde ett tema (alla var överens om att vi skulle ha det tror jag). Vi röstade fram vårat tema och det blev pirater, inte det tema som jag röstade på men jag är ändå nöjd. Jag hade på mig: Bandana på huvudet, hemmagjord ögonlapp, svart-vit randig t-shirt, uppvikta jeans ("piratbyxor") och en scarf knyten funt höften. Det var nog det. Nej förresten, jag hade målat skägg med kajal också ^^


Önskar jag kunde lagt upp bild på hur klassen såg ut men tyvärr ;) 

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards