SoMessedUp

Alla inlägg den 26 september 2010

Av SoMessedUp - 26 september 2010 22:32

...lägger mig för att sova med tårar i ögonen...

Av SoMessedUp - 26 september 2010 21:52

Denna helg har varit väldigt slapp och skön :)


Två saker har stått på menyn, Buffy the vampire slayer (säsong 5 avsnitt 2 nu) och läxor. Plus the basics äta, sova, pinka, skita ^^

Jag hade lite plugg jag behövde göra och då kom jag på den brillianta idéen att jag gör en läxa, sedan får ja se på ett Buffy avsnitt ^^ Planen funkade fint =) Körde planen både igår och idag. Sedan fick jag lite slut på läxor efter ett tag idag och då gick jag över till att bara se på Buffy ^^


Så det har varit en väldigt slapp helg, en pyyamas helg. Älskar de helgerna ^^

Av SoMessedUp - 26 september 2010 21:30

I fredags såg jag på Tyra Banks Show. Väldigt bra, ser det programmet alldeles för sällan ;)


Det handlade om olika sätt att läsa människor. Via födelsenummer, stjärntecken, utseende osv. Folk fick komma fram och fråga frågor och så fanns det experter inom de nämnda områderna som svarade. Det var lite coolt faktiskt.


Jag hade velat att någon läste mitt ansikte och berättade vad det visade typ. Hon som var expert på att läsa ansiktsdrag sa något om tecken på sexuallitet var dessa: En grov grop i hakan, och sträck över läppen typ. Sedan pratade hon lite om stora, breda munnar, minns tyvärr inte så mycket. Jag undrar om sådant verkligen stämmer...


Stjärnteckensgrejen tror jag inte på. Isåfall skulle ju alla som är födda i till exempel Jungfrun vara precis likadana... Det stämmer ju inte riktigt :P Eller att alla Jungfruar ska ha tur i spel exakt samtidigt, men inte inleda förhållande typ :P Det känns lite fejk enligt mig.


Nee... jag tror inte riktigt på såna här saker... Men vem vet, det kan ju stämma ;) ...Men... nää ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards