SoMessedUp

Alla inlägg den 3 september 2010

Av SoMessedUp - 3 september 2010 17:32

OjOjDå... Här missar man grejer. Den 30:de Augusti hände en väldigt speciell sak som jag glömde bort! Min blogg fyllde nämligen ETT år!! Shit... jag har hållit på längre än jag trodde jag skulle. Trodde det skulle ge sig för länge sedan. Efter ett åt är jag uppe i 600+ inlägg ^^ Inte så dåligt med tanke på att ett år har 365/366 dagar ;)


Så GRATTIS till min älskade blogg =D


Jag kollade på det första inlägget jag skrivit, den 30:de augusti. Och såhär såg det ut:


"Totally Mess

Suck :(

Ja vet inte ens själv vem ja e längre. ja e mig olik från dag till dag, från klockslag till klockslag.

Ibland e ja sprallig o glad.

Ibland e ja tyst o blyg.

Ibland e ja kaxig o självsäker.

ja ändrar mig hela tiden. om någon frågar mig hur ja e i sättet vet ja inte hur ja ska svara.

ja vet inte vilken som e min riktiga personlighet =(

ja vet inte ens hur ja vill vara.

de enda ja vet e att ja vill vara nån annan..."

 

Ojdå... ja... såhär muntert var det... Kanske inte det trevligaste inlägget att gå tillbaka och läsa...


Men jaja, grattis till min blogg i efterskott iallafall ^^ Hoppas det blir många fler år ^^  <3



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards