SoMessedUp

Alla inlägg den 15 september 2010

Av SoMessedUp - 15 september 2010 21:33

Det finns två kändisar som jag faktiskt har lite svårt att se skillnad på. Eller rättare sagt, det fanns. Nu är en utav dem död. Ibland när jag ser någon utav dessa på kort så kan jag ha lite svårt för att avgöra vem det är. Om man ställer upp ett kort vardera på dem så blir det väl lite lättare. Personerna jag pratar om är Patrick Swayze och David Hasselhoff.


Patrick Swayze:

 

David Hasselhoff:


Egentligen kanske de inte är så jääätte lika men jag har lite svårt att avgöra vem det är ibland. Har lättare för att känna igen Patrick än David tror jag. Så vilka är nu dessa snubbar?


Patrick har spelat med i kända filmer, så som: Dirty Dancing och Ghost. Han har nu avlidigt i cancer :(

David spelade med i Baywatch. Han har också suttit med i juryn för "America's got talent".

   Dessa personer har gjort andra saker också men det var detta som jag valde ut att det var värt att nämna.


Lite lika tycker jag allt att de är :P I vissa drag ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards