SoMessedUp

Alla inlägg den 21 september 2010

Av SoMessedUp - 21 september 2010 22:08

Idag hade vi gympa, då hade vi orientering. Klassen var ute och det blev att alla nästan gick ihop. Ganska trevligt ändå :)


Vi gick förbi några trädgårdar och där fanns äppelträd. Då skulle självklart några gå in där och palla -_- Blev lite sur, vi som inte tog äpplen fortsatte att gå i förväg.


Varför ska man ta äpplen från någon annans träd egentligen? Om jag hade haft ett äppelträd och fått några äpplen i det så hade jag ju inte velat att några ungar kom och snodde äpplena. Jag hade blivit jätte sur. Men det tänker såklart inte de som tar äpplena på. Folk tänker alldeles för lite (jag med). Man borde oftare tänka på andra personer än sig själv. Men det är inte alltid så lätt. Men att inte sno andras äpplen är faktiskt inte så svårt att låta bli. Äpplena ägs faktiskt av någon annan.


Tänkt lite innan ni snor något från någon annans tomt, som t.ex äpplen.

Av SoMessedUp - 21 september 2010 21:58

Det är lite små skön vecka i skolan nu faktiskt =) Visst har vi lite läxor men försöker att inte tänka på dem just nu ^^


På torsdag så har vi studiedag, det är då man ska passa på att plugga men hur många ägnar studiedagarna till en hel dag av plugg egentligen? Någon finns det väl alltid men denna gång ska det iallafall inte bli jag för jag ska till Deltaco ^^ Tar moppen efter skolan bort till henne. Vi ska göra hemlisar heheheheh ;) Jag är lite smått sugen på att hälsa på gamla skolan (ja, jag saknar den) men det verkar bli nerröstat :P


Idag hade jag sovmorgon till halv 11. Längsta sovmorgonen hitills (förutom första dagen) och det var verkligen skit skönt! Imorgon kommer jag också att ha sovmorgon, börjar kl 10. Inte riktigt lika lång som jag hade idag men jag kommer ändå att åka samma buss så så stor skillnad blir det inte ^^ Är lite osäker om jag kanske slutar tidigare imorgon, minns inte om det var denna onsdagen eller nästa som sista lektionen var inställd. Sedan på fredag är det väl inget jätte kul... vi har skolfoto då -_- jippi... Jaja, man slipper ju lektion och kortet är kul att ha sen ^^


Men man blir lite glad när skolan är såhär, sovmorgonar och sluta för tidigt ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards