SoMessedUp

Alla inlägg den 25 september 2010

Av SoMessedUp - 25 september 2010 23:15

If I gave it all away for one thing...


Finger Eleven- One thing, video

Finger Eleven- One thing, text

Av SoMessedUp - 25 september 2010 22:13

Att ha en talang är nog något som många vill. Man vill ha något som man är extra bra på, gärna bättre än alla andra.


Jag vet att jag vill ha en talang. Tyvärr verkar jag inte besitta någon. Det närmaste jag verkar ha är skrivandet och den kommer jag inte långt på för den talangen är jag inte särskillt bra på. Så jag har nog ingen.


Det finns många som har en talang, ofta blir påverkar det ju ens jobb och framtid. För om man har en talang så är det oftast i något man gillar. Jag vet flera som har sina talanger, måla, sjunga, dansa, fota, fotboll m.m. Vissa personer har ju till och med flera talanger, de kan väl dela med sig lite ;) Fast det är ju såklart inget man bestämmer själv...


Det kan ju vara så att en person besitter en talang som den aldrig ens upptäcker. En person kanske är skit grym på att spela harpa och hade älskat det om den testa, men personer testar det aldrig och upptäcker det därför inte. Tänk så många oupptäckta talanger det finns. Hm... undrar om jag har någon... Det vore väldigt bra om någon bara kom fram till en och sa vad man var bra på och vad man suger på, tänkt så bra det vore :) Det kan ju vara så att man tror att man är bra på något men har helt fel egentligen (se bara på idol). Det är ju lite synd...


Kommentera gärna om ni har någon talang eller något ni är bra på =) Skriv dock inget ni är dåliga på, vi vill ha positiva tankar här ;) Måste lära mig sånt ^^


<-- Målning av Magritte, på skor-fötter ^^

<-- Kända trilogin sagan om ringen.

Den som ändå hade en sån här talang...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards