SoMessedUp

Alla inlägg den 9 september 2010

Av SoMessedUp - 9 september 2010 13:42

Just nu sitter jag i klassrummet. Vi har ju fått våra datorer (igår) så alla sitter i klassrummet just nu med sina datorer. Läraren har inte kommit, eller jo, hon kom precis nu. Men nu gick hon ut igen och skulle fixa något... Alla i klassen sitter på facebook :P


Ja varnar er redan nu, min blogg lär kanske vara ganska dålig kvailtet på ett tag framöver nu. För på raster och sånt lär jag väl slänga in ett sånt här tråkigt random inlägg, bara för att få tiden att gå ;) Precis som jag gör just nu... så som sagt, min blogg lär nog inte vara så intressant att läsa, varnar er nu innan ;)


Men förhoppningsvis kan jag slänga in några intressantare inlägg ibland ^^ Men se det såhär: det lär nog inte vara dålig uppdatering här iallafall =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards