SoMessedUp

Alla inlägg den 13 september 2010

Av SoMessedUp - 13 september 2010 21:40

Jag har tänkt lite på en sak. Jag har alltid varit fast vid att folk döms efter sitt utseende, håller fortfarande fast lite vid detta. Har alltid tänkt att det bara är snygga som blir populära och får vänner, och att man måste ha en speciell stil för att få vänner. Denna åsikt har jag dock ändrat lite. Jag håller fortfarande fast vid att det är så, dock inte lite kraftigt som innan.


För jag har studerat lite och sett att detta faktiskt inte alltid stämmer. Visst underlättar det och de flesta som är snygga har vänner och är poppis. Men det finns faktiskt många som inte är "lika vackra" som också är poppis och har vänner :)


Jag tänkte "Man måste ha utsidan för att få vänner". Nu tänker jag "Man måste vara självsäker för att få vänner". Detta gäller såklart inte jämt men det underlättar. Man behöver inte älska sig själv men ändå kunna tillräckligt för att släppa lös lite. Så, ser du förjävlig ut (vilket ingen gör!) så räcker det att du är självsäker och vågar vara dig själv, stå på dig och släpp lös så ska du nog se att folk kommer gilla dig =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards