SoMessedUp

Alla inlägg den 18 september 2010

Av SoMessedUp - 18 september 2010 15:43

VA I HELVETE!?? VA FAN BUFFY??!


Jag satt precis och såg ett buffy the vampire slayer avsnitt, Season 3 episode 18 för att vara exakt. Där finns en stackars kille som ingen bryr sig om. I detta avsnitt försöker han ta självmord och Buffy stoppar honom. Nämner också att denna killen är ganska kort.

   Sen i sista delen i avsnittet pratar Buffy och Giles om vad som hänt. Då säger Buffy denna kommentar! Kolla ifån 1.40, själva kommentaren säger hon på ca 1.50. Kolla här: 


Vad fan... Just i det ögonblicket hatade jag Buffy! Gillar henne men när hon lägger en sån kommentar... Fy faan! Nu blev jag sur!... men jag tänker ändå kolla på nästa avsnitt och älska serien ^^


Men seriöst, detta gjorde mig lite pissed off!

Av SoMessedUp - 18 september 2010 12:14

Idag blev jag (inte helt oväntat) sjuk :/


Hade ont i halsen igår i skolan, och på kvällen blev det värre. Såhär skulle min dag ha sett ut idag: Jobba halv 10 till ca halv fem, sen åka till Deltaco och sova över där.


Såhär blev det: Sjuk... Så jag kanske ser på lite Buffy tänkte jag, kanske övar lite på att sminka också. Egentligen borde jag passa på att ta denna dagen till att göra saker (som inte är för ansträngande då). För jag har nämligen fullt upp känns det som hela tiden, troligtvis överdriver jag väl bara. Men det lär väl säkert bli så att jag slappar bort hela denna dagen.


På tal om att slappa så sov jag jääätte länge inatt. La mig ca halv tio, sedan sov jag till då min klocka ringde halv 8 (tänkte ju att jag skulle till jobbet). Jag somnade säkert vid tio, så jag räknade ut att jag sovit i nio och en halv timma! Fan vad skönt! De senaste dagarna/veckorna har nog rekordet legat på 6 eller sju :P Skoldagar somnar jag ca 11 och vaknar ca 5, alltså sover jag ca sex timmar... Alldeles för lite tycker jag. Och de senaste helgerna har det inte blivit mycket sömn heller, jobbat de senaste lördagarna sedan har jag varit med Deltaco och då har det blivit att vi varit uppe länge. Så lång sömn behövs.


Det hade varit ännu skönare om jag fick sovit ut imorse också, menmen, nöjd ändå. Hoppas det blir skön sömn inatt igen ^^


Bara så ni vet så tänker jag vara frisk på måndag, för då är det dags för skolan och jag tänker inte missa något ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards