SoMessedUp

Alla inlägg den 7 september 2010

Av SoMessedUp - 7 september 2010 21:11

Jag blir så jävla trött på mig själv. Så, vad är det nu då? Jo, jag är så sjukt desperat efter en kille. Varför? Jag vet inte! Vill jag känna mig älskad eller vad? Troligen...


Troligtvis är det väl något att jag vill ha ett bra liv, massa vänner, massa lycka, jag ser det framför mig, perfekt, jag ska vara perfekt, och enligt mig så behövs väl en kille i dessa planerna.


Det känns som en kille skulle öppna upp en helt ny värld för mig. Jag vill ha en riktig pojkvän, inte som min senaste (som var i sexan!). Men jag är ingen folkmänniska. Jag brukar inte träffa folk så ofta... så var hittar jag då denna kille?


Jag håller på att smsa med två i hopp om att de ska börja gilla mig. Går dock inte bra på någon front, den ena killen har flickvän sen över ett år, den andra verkar inte det minsta intresserad av mig -_- Överallt ser jag mig om efter killar. "Han verkar ju rätt bra", "Undrar om han där skulle gilla mig", det känns som jag kan ta vilken kille som helst! Men samtidigt inte för ibland är jag lite kräsen...


Jag berhöver verkligen en kille känns det som, jag håller på att dö här! Multnar bort... Behöver förändring, och för mig är detta kille, bland annat. Jag både ser framför mig hur jag vill ha det men samtidigt inte. Just nu känns det som jag letar upp alla killkontaker jag har (dåligt på den biten) och försöker på varje... Snart går jag väl på Deltacos kusin också :P


Jag vill ju bara vara älskad och ha ett bra liv...

En kille kanske inte kan fixa detta, men jag kan väl iallafall få en så jag inser det och slutar söka efter en. För just nu känner jag mig väldigt desperat. Och efter som ingen vill ha mig så känns det som det tär på mig. Eller något tär på mig iallafall, och jag tror det kan vara detta. Fattar ni? Jag behöver en kille för att må bra... Tyvärr verkar detta omöjligt. För jag försöker, det gör jag verkligen. Men jag lyckas inte särskillt bra. Allt jag lyckas med är att må sämre för att jag misslyckas, alltså behöver jag en snart. Det hade varit lättare om jag hade haft foto-modell-looken och varit flickvän material. Men någon måste ju vilja ha mig, eller? :(


Three Days Grace kan verkligen förstå hur man känner. Vill ni veta hur jag känner? Här nedanför har ni en del av det...


Och nu denna! Som stämmer ännu bättre. Den stämmer totalt. Så gott som varje ord är så jag känner just nu. Three Days Grace... har jag skrivit deras texter? :S 


Det är åtminstone såhär jag tror jag känner... varför ska jag vara så desperat... jag behöver en kille...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards