SoMessedUp

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av SoMessedUp - 27 maj 2010 21:54

Sitter och ser på semifinalen i melodifestivalen. Nejnej, förlåt mig... jag menar Eurovision song contest =) Vissa låtar är okej och vissa är helt...tja...man undrar vad fan de gör där helt enkelt. Och då börjar man ju fundera på hur dåliga låtarna som den vann över måste ha varit xD Men i övrigt så är det väl som det brukar vara, några bra och några dåliga.


Orkar nog inte se mer nu dock. Ska nog läsa lite istället =)  

Av SoMessedUp - 27 maj 2010 16:49

I tidigare inlägg nämnde jag nationella matten, jag skrev att jag skulle skriva mer om detta senare och nu är det senare =) Min matte lärare sa att det var tre styckens prov i klassen som han skulle kolla närmare på. Han skulle se om de uppnådde målen för MVG, och jag var en utav dem O.O  Blev skit glad =) Sedan sa han till mig att om jag fick MVG på nationellan så ska han höja mig till MVG i matten (!!!!!!) Blev förstås skit glad när han sa detta!


Men jag måste erkänna att det var lite blandade känslor... jag var skit glad på mig själv för att det gått så bra och att jag kanske kan få mvg men så var det den där negativa känslan långt inom mig samtidigt som sa mig att om jag nu inte skulle ha fått mvg så skulle jag bli så jävla besviken på mig själv. Den lilla elaka rösten inuti mig som viskade detta hatar jag... Även om jag inte lyckas få mvg så är det ju jätte bra ändå... men den där lilla rösten påminde mig om att jag kommer bli skit pissed off på mig själv om jag nu inte lyckats, och jag vet att den där lilla rösten alltid har rätt... tyvärr...


Idag frågade jag läraren om han hade kollat mitt prov än och det hade han! Åh-Åh! Shit! Han sa... att jag hade klarat det!!! Fy faaaaaaaaaaaa-aaaaan va gött!! Blev jäkligt nöjd och det antar jag att ni förstår =D JÄVLIGT NÖJD :) Han sa att han var stolt och han vrkade riktigt stolt, och jag kan säga att han inte är den enda som är stolt... är jävligt stolt själv :D NAJS säger jag bara! Vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva hur glad jag är ^^


NAJS!!!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards