SoMessedUp

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av SoMessedUp - 25 maj 2010 22:02

HejHej! Jag tänkte lägga upp ett dikt försök jag gjorde en gång. Vill bara varna er: Dikt är inte min starka sida. Gick nämligen igenom lite smått grejer jag har gjort och hittade ett dokument med (failade) dikter. Så tänkte att jag kan lägga upp dem :) Här kommer en utav dem:

 

Kärlek…

Det kan betyda två saker

Lycka och smärta

Det kan vara något vackert

Men det kan också vara något hemsk

Det kan vara besvarat

Men också obesvarat

Det är något av det finaste man kan uppleva

Men kan också var något av det värsta

Det kan få en att älska livet

Men också få en att vilja dö

 

Så då är den svåra frågan, är det värt det?

Av SoMessedUp - 25 maj 2010 20:11

I matsalen idag satt vi och kollade ut på barnen som lekte i lekplatsen utanför. De lekte så kärleksfullt och fint med varandra, det riktigt värmde i hjärtat att se dem... neeej...så vad det väl inte riktigt! Det var snarare såhär: De knuffades, de slogs, de bråkade och jag blev nästan riktigt rädd av att se dem O.o


Fan vad ungar kan vara elaka. Visst, det mesta som de gjorde mot varandra var väl på skoj men ändå! Vissa saker såg ut att göra riktigt ont.


(man måste älska paint ;))

Bland annat en grej som ungarna gjorde som jag reagerade på var detta: En unge stod emellan två gungor. På de gungorna var det barn som tog fart och krockade in på ungen i mitten. Ibland kom de samtidigt ifrån två håll i full fart. Såg ut att göra skit ont tyckte jag! Jag hade absolut inte velat vara ungen i mitten. Den kanske tyckte det var kul men det såg iallafall ut att göra ont! OntOntOnt! 


Ungar är så jävla våldsamma ibland! O.o

Så kids: Ta de lugnt för fan!

Av SoMessedUp - 25 maj 2010 19:56

Jag säger bara:   


Papa Roach- Getting away with murder


Texten:



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards