SoMessedUp

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av SoMessedUp - 18 maj 2010 21:25

LikeLikeLike ^^  Let's start a riot, jodå ibland har man allt lust!


Three Days Grace- Riot  (Musikvideo)


Texten: 

Av SoMessedUp - 18 maj 2010 20:06

Kände mig hängig igår... kände mig hängig idag... Men ville inte va sjuk så jag ignorerade det...


Sen (dum som jag är) tog jag tempen... Den visade på 38.3...Feber va?...Fan också... Orkar inte vara sjuk! (hmm...det där lät konstigt...) Pallar inte... Men det var ju inte så jätte hög feber, eller hur?... Så jag kanske kan gå ändå =D... förutom det faktum att jag känne mig hängig... Men jag kan inte vara sjuk! Jag har saker jag behöver göra! B.l låna pengar till Deltaco, skaffa bankkonto, va i skolan... Fast jag har ju faktiskt en kort dag... Äh skit samma, jag går till skolan idag... Proppa i lite alvedon och pallra dig dit! Don't be such a pussy! 38.3? Vad är du fem år?? Skolan blir det då...

Av SoMessedUp - 18 maj 2010 18:36

Grow...Grow...Grow...Väx...Väx...Väx!!!!!


Nej, det är inte min längd jag pratar om. Det är en annan grej. Mina Pattar/Bröst/Tuttar (whatever you wanna call them)! De är så jävla små, och runt ut sagt: JAG HATAR DET! När folk pratar bh-storlek eller ens nämner bröst sitter jag bara där tyst med min jävla A-kupa på mig. Det är seriöst inte kul. Varför kan inte alla bara ha samma bröst storlek, hade gjort allting så mycket enklare. Jag blir lite sur när folk med stora pattar klagar på att de är för stora... "Prova att ha mini" tänker jag då. De har aldrig testat att ha små så jag tycker inte de ska klaga. Visst, jag har inte heller testat att ha stora men enligt mig verkar det ändå bättre. Om man har stora kan de vara ivägen och så, säkert jätte jobbigt (jag vet, har ju lite pattar jag med). Men i längden tror jag man vinner mer på att ha stora än små. Dels är det ju mer uppskattat om man ska tänka i de banorna... Allra bäst vore väl att ha mellan stora. Har man små pattar kan man inte ha urringade tröjor, man måste ha axelband på de mesta kläder, man lär väl säkert tänka på det när man har sex, när man har bikini, och massa andra negativa saker.


Skulle kunna göra en hel jävla lista men orkar inte... om jag gör de lär jag väl bli ännu mer missnöjd, och det behöver jag inte. Finns det något naturligt sätt att få sina bröst att växa? Typ massera dem? xD Äta nått speciellt? Osv... Om nån vet detta så ber jag: Snälla berätta för mig!


Av SoMessedUp - 18 maj 2010 17:46

Helvetes jävla skit ******** ********!!!********** ************!?! *******@@**********!!


Fan oxå! Tårarna bara forsar just nu. Jag försökte hålla dem inne. Det gick de första minutrarna sedan brast det och nu bara forsar dom!!


Jag typ svek min mamma, men det var nästan omedvetet. Jag sa en grej som hon misstolkade och sedan var det försent att rätta till misstagen. Så nu sitter jag här, blöt och snorig (trevligt va? Nee inte särskilt) fy fan säger jag bara!


Hatar när min mamma blir sur på mig, känns som hon tappar förtroendet för mig helt. Vi står varandra väldigt nära så när hon skäller på mig brister jag varje gång. Som nu...


Fan... nu vill hon att ja ska komma, och då ser hon tårarna!! FAN!

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards