SoMessedUp

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av SoMessedUp - 23 maj 2010 21:02

NEJ! HELVETE OCKSÅ!!


Jag har hört/läst lite att Vampire Diaries ska ha ett uppehåll. Jag var rädd för att detta skulle vara sant och nu har jag fått det bekräftat: Vampire Diaries ska ha ett uppehåll! Fan också! Gick in och kollade nyss men det hade inte kommit upp något nytt avsnitt :( Suck...

 

Av SoMessedUp - 23 maj 2010 20:39

I helgen åkte jag och Deltaco iväg dit min pappa bor. När vi kom gick vi ner och besökte min farmor och farfar som bor i närheten. Förresten så är det uta på landet, där min pappa bor alltså. Väldigt mysigt ställe tycker jag ^^ Lugnt och skönt, oftast...

2:a dagen så hade vi grejer att göra =D Först gick vi bort och bada. Vägen är 4km fram och tillbaka, det är bra för att vara oss ;) Det är en sjö och det är ett av de bästa ställena att bada på som jag vet typ^^ Många härliga minnen därifrån också :) När vi väl kom dit fegade vi en del men kom sedan i vattnet, och där stannade vi inte länge ^^ Det var lite väl kallt men vi fick iallafall gjort årets första bad :D Sedan smsade vi dit hennes kusin som är i samma ålder som oss. Så han kom och resten av tiden låg vi mest och sola och slappade. Vi smörjde in oss med solkräm men jag och Deltaco (dumma som vi är) glömde smorja in fötterna så bådas fötter är skit röda nu hehe (hon fick lite på kroppen oxå).


Efter detta gick vi hem pch åt. Sedan gick vi bort till hennes kusin som består utav tre killar där två av dem är några år äldre än oss och en är som sagt lika gammal. Lustigt nog så bor de också nära min pappa ^^ Tydligen skulle de ha grillfest så den var vi med på. Först var det lite volleyboll, sedan brännboll och efter det var det grillning och umgås typ. Jag kände mig kanske missanpassad, kände typ ingen så satt/stod mest bara där... :/ Deltaco var iallafall släkt med några, jag kände typ 1,5 personer eller nått xD


Där var vi kvar resten av kvällen. Nästa dag (idag) tog vi det mest lugnt och satt inne, lite ut med hunden dock. Sen åkte vi hem och här sitter jag nu :) Jag tycker iallafall att det var en lyckad helg och jag tror hon håller me mig =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards