SoMessedUp

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av SoMessedUp - 8 maj 2010 23:19

Såg nyss på Die Hard, jag kom fram till att jag nog inte sett den innan :S Tänker inte göra en filmrecension om den men tänkte nämna en annan sak. Jag tycker det känns lite lustigt och lite konstigt när man förknipper en skådespelare med enn speciell roll och så helt plötsligt dyker personen upp i en annan film, som en annan roll. Sånt känns helt fel ibland ^^


I Die Hard spelar Alan Rickman:  


En skådespelare som jag starkt förknippar med rollen Snape i Harry Potter.  Alan Rickman spelar Severous Snape men han spelar också med i Die Hard där han spelar Hans. När jag fick syn på honom blev jag väldigt chockad och liksom "Det är ju Snape!", Tydligen hade inte de som jag såg filmen med tänkt på detta. För mig är denna skådespelaren Snape, han är inte Alan ^^ Så tycker jag ofta det är med personer som man förknippar med speciella roller. Alan spelar också en del andra roller som t.ex i en Robin Hood:  Men jag förknippar honom som sagt ändå med Snape =D


Jag tror att det finns många fler än mig som förknippar vissa skådespelare med en speciell roll som de gjort. De heter liksom inte sitt riktiga namn, de heter rollens namn ^^



Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards