SoMessedUp

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av SoMessedUp - 9 maj 2010 21:33

Såg nyss på Vampire Diaries, det är inne på 21:e avsnittet som heter Isobel. Älskar verkligen den serien   


Damon "börjar" verkligen falla för Elena. Han har ju gillat henne ett bra tag, det har ju märkts. Men nu börjar det bli mer och mer synligt och hon vet typ om det. Hon har iallafall hört att han älskar henne, dock inte från honom. Och Stephan vet också om att han gör det. "History repeating"... 


Nu kanske äntligen det blir lite mera fajt om henne =D Får hoppas på det ;) Får också se om Elena kommer falla mera för Damon, för jag tror redan hon gör det ^^


Vill ni ha tips på vart man kan se Vampire Diaries gratis online? Just nu kollar iallafall jag på casttv.com Fick tipset om den sidan ifrån Deltaco då den sidan jag kollade på började krångla. Så om ni vill titta kan ni ju alltid göra det ---> Här!



Av SoMessedUp - 9 maj 2010 19:54

Denna sången är bra enligt mig ;) Verkligen inte ny men who cares?? Svängig och bra ^^ 


Wheatus- Teenage dirtbag, med video


Samma låt fast med text =D 

Av SoMessedUp - 9 maj 2010 16:09

Den enda som skulle kunna mäta sig med dem i styrka är någon utav samma sort. Låt dig inte luras av att det är en tjej. Faktum är att tjejerna är minst lika starka, om inte till och med starkare. Åtminstone om de har något att slåss för.

 

Han visste att han kunde det. Han hade i alla fall kunnat det när han övade i korridoren. Läxförhör som man har glömt att plugga till… Finns det något värre? Daniel satt och kliade sig i håret med pennan. Séduire, vad fan betydde det nu igen? Det var helt blankt inuti Daniels huvud. Han hade svarat på alla andra ord utan problem. Franska var egentligen inget han hade svårt för, om han bara hade övat hemma. Han övade aldrig hemma, istället övade han i fem minuter innan lektionen började. Det var så alla gjorde. Daniel kände att något petade honom på skulderbladet.

”Pst, du. Vinkla upp ditt papper så jag får se!” Viskningen kom ifrån en lång spinkig kille på raden bakom. Daniel hade läst franska i samma klass som killen i tre år snart, men han hade ändå inte lärt sig hans namn. Egentligen hatade Daniel fusk. Helst hade han bett killen att dra åt helvete men han ville inte skapa en scen. Det var bäst att bara vinkla upp pappret. Han hade funderat på att skriva fel svar medvetet ibland så att fuskarpersonerna skulle få fel. Han visste dock att om han hade gjort detta så skulle de bara ge honom stryk på rasten. Sju minuter senare bad läraren att få in papperna. Daniel hade fortfarande inte kommit på det sista ordet men han fick lämna in pappret ändå. På vägen ut från klassrummet fick han sex knuffar. Han gissade att ungefär sex utav dem var planerade. Han lyckades få en skymt utav en av knuffarna. Det var killen som han hade hjälpt att fuska. Daniel var inte förvånad. Han visste att de inte skulle vara snälla mot honom även om han hjälpte dem, han brukade inte ens få ett tack. Daniel tittade på klockan, 10.35 Det betydde att Jonas och hans gäng också hade rast nu. Det betydde att Daniel bör hålla en låg profil, som vanligt, och smyga längs väggarna.

Av SoMessedUp - 9 maj 2010 15:59

För ett litet tag sedan kom jag hem, jag har nämligen varit och jobbat. Och det var ingen vanlig jobb-dag, det var min allra första jobb-dag! Inte bara första på detta jobbet utan första i hela mitt liv. Jag har ju praoat och sånt tidigare med det är inte samma sak.


Det känns ganska bra =) Jag gjorde tusentals fel: glömde ge växel, tog för lite betalt, tog betalt för fel grej osv ^^ Men det gick iallafall, jag lär mig ju =)


Jag jobbar i en kiosk. Ibland var det lite väl långtråkigt när det inte kom någon men jag ska inte klaga, idag var en lugn dag. Sen när det blir en hektisk dag, då kommer jag önska att jag hade lite och göra och ha långtråkigt ^^ Jag och pengar är egentligen inte någon bra kombination. Det är absolut inte så att jag tar, jag är bara väldigt slarvig ^^ Så jag kanske råkar glömma att ta betalt för saker och så ;) Får väl hoppas att jag gör mindre slarvfel sen...


Ska jobba igen nästa fredag. Då får jag kanske ta moppen till jobbet (nu fick jag skjuts) men det är en sån jävla brant läskig backe med en skarp kurva i slutet... fy fan... är livrädd för den ^^ 

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards