SoMessedUp

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av SoMessedUp - 6 maj 2010 21:39

Jag hoppade ur bussen... jag såg en bil parkerad vid vårat hus... jag tänkte "fan oxå, vi har besök"... jag kom närmare och sår att bilen tillhör min bror och hans tjej... jag tänkte "vad kul, de är på besök"... jag går in i huset och ser dem sitta där... jag hör min bror säga "hallå fastern"... jag gör mig beredd att säga hej... sedan tänker jag efter... Fastern? Isåfall skulle jag ju vara faster åt hans barn, men han har ju inget barn ju... då slår det mig! Helvete min bror ska få ett barn!!


Shit! Min storebror ska få ett barn! Det blir hans första, han är 21år och bott hemifrån ett tag nu. Älskar min storebror och blev skit chockad när han talade om detta. Fattar ni eller!? Jag ska bli faster, min bror och hans tjej ska få barn!! =D Jag är skitglad för deras skull! Jag blev chockad när de sa det men jag är inte särskillt förvånad, hade nästan väntat mig att de skulle få barn snart. Är endast förvånad att det tog så lång tid ;) Jag tror han blir en skit bra pappa. Han är ganska omogen men samtidigt väldigt mogen... Jag är iallafall övertygad om att detta barnet kommer få en jätte rolig uppväxt fyllt med roliga saker =) Jag vet inte hur jag ska beskriva hur glas jag är, eller hur jag ska kunna göra detta inlägget extra viktigt... men det är iallafall är jävligt viktigt inlägg =D


Fan vad kul detta är =D Deras barn kommer säkert bli en liten buse, en liten illbatting ^^ Kommer säkert bli jätte hyper ;) Hoppas bara att allt går bra för dem så att det inte händer något... Hans flickvän har inte varit gravid så länge än så det är forfarande lite osäkert sådär... Men man kan bara hålla tummarna. En sak som är lite synd bara är att de bor ganska långt bort från oss... det suger. Deltaco är moster och hennes systerson och syster bor ju hemma hos dem, fusk...


Men shit vad glad jag är alltså =D Skit kul ju! Världens bästa storebror ska bli pappa ^^ Och en sak som är väldigt lustigt är att barnet är beräknat till bara några dagar innan min födelsedag, så det lär väl bli på den ;)


 

Bild: Min Lillasysters hand och hennes pappas finger. Fotograf: Jag 


Ps. Deltaco: Berätta inte detta för folk tack :)




Av SoMessedUp - 6 maj 2010 19:17

Efter två lite mer negativa inlägg kommer nu ett positivt :)


Idag pratade våran lärare om de nationella proven i matte som vi har gjort, vi har fortfarande ett muntligt kvar. Han sa att tre elever hade stuckit ut extra mycket, på ett positivt sätt. Alla (inklusive mig) nämnde direkt våra tre smartaste i klassen. Det är nästan alltid de som gjort bäst ifrån sig. Han började säga vilka det var, han sa två stycken utav de där tre smartisarna sedan sa han... Mitt namn =D Yippi! Blev skit glad :D Jag visade det kanske inte men jag tänkte det, brukar göra så :) Sedan bad jag att få se hur mycket poäng jag hade fått ihop. Gränsen för G var 22poäng, jag hade...... 49! =D :D Blev jätte chockad! Jag vet inte vad för betyg jag låg på men är jätte nöjd över antalet poäng :) man måste ha ett visst antal Vg eller Mvg poäng för att kunna nå upp i dem. för hoppningsvis nådde jag upp till Vg (hoppas såklart ännu högre ^^). Sedan har vi ju den muntliga biten kvar, där finn kanske något mer poäng att samla på sig, men ska inte förvänta mig för mycket ^^


Och jag som var rädd att jag inte skulle få godkänt på matten ^^

Av SoMessedUp - 6 maj 2010 19:04

"Har du något emot mig? Isåfall får du fan gärna säga vad det är. vad är det du håller på med? Försöker du sno min bästis från mig? Försöker du få henne att överge mig? vad det än är du håller på med så skulle jag uppskatta om du slutade med det. När du umgås med oss pratar du ungefär 80% med henne och resten med mig. Har du något emot mig? Du kanske inte ens har lagt märke till detta själv, men jag märker det. Jag kan bara sitta där och hålla käften, ingen vill ju prata med mig ändå...

Jag vill inte göra detta grupparbete med dig. Jag kan kanske tänka mig att jobba med dig men jag kan inte tänka mig att jobba vi tre. Ni lär väl ha jätte kul medan jag bara sitter där, eller att jag har fejk-kul. Hade gärna velat protestera men ibland får man väl bara knipa käft och låta andra bestämma, som vanligt.

Jag har egentligen ingenting emot dig som person. Men ibland gör du saker som verkligen stör mig. När var senast jag och min bästis fick sitta ifred i matsalen? Jag har inget emot att sitta vid dig men det känns ibland som du kommit oss in för nära ibland, speciellt henne. Jag bara är där, kommer in ibland...

Jag vet att min bästis inte skulle sluta umgås med mig för att vara med dig, tror jag iallafall. Men ibland blir det att du tar över henne iallafall. Jag sätter mig bara på hörnet och kniper käft. Låter er ha ert roliga. Hoppas ni har kul...

Känns som jag kommer mer och mer bort, utanför. Mer och mer för mig själv.

Men skit samma...vem bryr sig..."


Behövde bara få ut några grejer som surrar runt i mitt huvud, vet inte ens om jag fick med allt...

Av SoMessedUp - 6 maj 2010 18:15

"Athjoo!!!!  Ursäkta, men jag tål inte mig själv..."

 

Don't wanna be my friend no more, I wanna be somebody else

 

Har jag förändrats? Eller är detta mitt sanna jag?

 

Fan, jag orkar inte... "vad?"... leva såhär...

 

I hate everything about me, I don't love me...

 

I'm my own worst enemy


Ibland blir jag så trött på att vara mig själv. Jag förstår mig inte på världen runtom mig och förstår mig ännu midre på mig själv. Ibland orkar man bara inte...


 


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards