SoMessedUp

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av SoMessedUp - 1 maj 2010 23:17

Perfect song! Lyssnar en hel del på 12stones just nu. Det är två låtar jag nördar. En utav dessa är "Lie to me". Så här kommer den låten med text =)


12 Stones- Lie to me

Av SoMessedUp - 1 maj 2010 22:17

Jag och Deltaco var ju in till stan och shoppade idag. Denna gång slapp vi bussproblem iallafall :) Dock inte förra gången ^^ Det var massa folk, det var ju lönehelg och allt. Eftersom det är valborg så gick lördagen som en söndag, affärerna stängde ganska tidigt :(


Jag är hitills nöjd med dagens köp =) Hade dock önskat att jag köpt lite mer grejer ;) Jag ska försöka ta kort på grejerna jag köpt och lägga in imorgon, så tänker inte berätta om dem nu ;)


En trevlig grej under dagen var: När vi var inne på bikbok. Först var det en jävla lång, seg kö utan någon ordning kändes det som. Kändes som vi stod där och köade i en halvtimme, minst! Och detta var bara kön till provrummen -_- snacka om att de behöver fler provrum där. Detta var ju inget kul så då blev man lite pissed. Men sen! Sen ställde vi oss i kassa (inte särskillt lång kö, alla var väl vid omklädningsrummen) och där stod världens trevligaste expedit! Seriöst, jag skämtar inte hon jag nog den bästa och trevligaste jag träffat, åtminstone på ett lååångt tag. Deltaco tyckte precis samma sak. Så denna expedit gjorde verkligenvåran dag ^^ ett litet tag iallafall...


Tänk om alla expediter kunde vara som hon. Tänk vad roligt det skulle vara att shoppa då =D Att ge bort pengar kunde ju nästan blivit... roligt! Shit! Önskar man kunde tala om för hennes chef hur fantastisk hon var eller något ^^ Men får väl nöja mig med att hylla henne i detta inlägg :)


Nu ska jag sätta mig och se på Vampire Diaries, har inte sett denna veckans än :) Hejhej ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards