SoMessedUp

Alla inlägg den 21 november 2009

Av SoMessedUp - 21 november 2009 22:39

Imorgon ska jag vara med Deltaco, bara så ni vet ^^


Hehe, godnatt på er! Fast jag ska nog inte sova än men detta kanske blir dagens sista inlägg.  Så godnatt  :)

Av SoMessedUp - 21 november 2009 18:31

Hjälp mig välja ett bra tjejnamn, please. Här är de som jag funderar mellan, men om du kommer på nått annat bra så skriv de gärna. Helst ska de va udda eller engelskt.

Här är min lista:


Haley

Stacey

Brooke

Leslie

Cherry

Lindsay

Hilary

Daphne

Lizzie

Izzie

Amber

Mandy

Peyton


Snälla skriv vilket du gillar bäst eller vilket du ogillar =)

Av SoMessedUp - 21 november 2009 15:17

Jag är glaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!


För Deltaco har köpt "en" grej både till sig själv och mig ^^ är typ lika glad för båda :D


Tyvärr kan jag inte säga vad det är men jag tycker iallafall det är en/flera skit bra/roliga grejer!!!! ^^


Längtar till imorrn som bara den! Kan knappt vänta! Snart kommer hon nog logga in på msn och då ska vi prata om den här grejen =)


Som sagt: G-L-A-D!!!!


En fråga till er: Kan ni komma på ett snyggt tjejnamn?? Gärna lite engelskt eller udda. Blir jätte glad för förslag. Just nu funderar jag på Haley/Haylie (?), som bl.a hon i One tree hill heter, och Hilary Duffs syster. Men har ni förslag på snygga tjejnamn så skriv dem gärna som sagt =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards