SoMessedUp

Alla inlägg den 6 november 2009

Av SoMessedUp - 6 november 2009 23:13

Jag brukar bara se på idol när de sjunger, orkar inte se själva röstningen men jag har hört att Rabih åkt ut! Om detta stämmer så är jag skit glad =D Gillade nämligen inte honom. Men visst, jag kan ju inte sjunga så jag kanske inte borde säga nånting men jag tyckte ändå han sög ;)


Han verkade lite för "snobbig" eller vad man ska säga för min smak oxå. Och sjöng alldeles för ljust och NEJ! Erik ska det vara, Erik sjunger skit bra =)


Så om det stämmer att Rabih åkte ut, vilket det troligtvis gör, så är jag glad nu ^^

Av SoMessedUp - 6 november 2009 22:27

Vi har en ny idol-erik! Fy Faaaaaan va bra han är!!!!!! Älskade verkligen hans uppträdande ikväll!! Förut var min favvo Mariette men nu har Erik gått om henne.


Just nu hejar jag på Erik, men samtidigt så vill jag att han ska komma tvåa för det är oftast de som blir kändast =D

Jag ville lägga upp kvällens uppträdande med honom för de var sjuuuuuukt BRA!!! Älskade när han sjöng "show must go on", men tyvärr var inte det upplagt på youtube än så det får bli ett gammalt uppträdande. Han börjar inte sjunga fören på typ 1.20, så jag rekommenderar att ni hoppar fram dit :D

  

Av SoMessedUp - 6 november 2009 15:48

Nu är den efterlängtade helgen här ^^ Vill bara ta det lugnt och slappa. Slippa tänka på gymnasie val och läxor... Men tyvärr går inte detta :/ måste plugga matte och engelska i helgen =( och det är MYCKET matte, suck. Måste oxå ha gymnasium i skallen, ska nämligen "skugga" på måndag ^^ jag hittar inte i skolan jag ska vara på och ännu värre: jag hittar inte i staden den ligger i xD så jag måste kolla upp lite såna saker. Plus att jag ska städa i helgen med fanfanfan, suger ju :(


Men ikväll får vi iallafall hoppas på lite Fredagsmys =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards