SoMessedUp

Alla inlägg den 2 november 2009

Av SoMessedUp - 2 november 2009 19:57

Det finns en person i min klass som jag verkligen ogillar -_- Jag vill inte använda "hatar" för jag tycker det är ett för stark och hemskt ord, även för honom. Men iallafall jag ogillar honom! Han är ett sånt där pucko som verkar tro att han (och hans "polare") är bäst i världen eller något! Hatar verkligen, nej förlåt, jag menar "ogillar" (hehe ops) verkligen såna typer! Okej jag kanske inte kan "hata" honom jag kan definitivt hata en del saker han gör. Hans jävla kommentarer till exempel! Om man skulle säga något fel eller bara göra något annat allmänt som blir fel så är han alltid den som kommenterar/skrattar/gör narr av/imiterar/påpekar (osv) det!! Hatar det som fan! Han är inte bättre än alla även om han tror det!


En annan sak som stör mig är att han är en sån som påpekar/gör narr av/hånar/osv att jag är kort! För det är jag, bara ca 150 (är osäker, mäter mig inte direkt varje dag men), ni kanske inte vet hur gammal jag är men det är kort för min ålder! Och jag vet det så va fan behöver han påpeka det för!?!


Idag i skolan gjorde vi en grej och då kom jag med honom, jag hann precis komma fram och jag visste vad som skulle hända. Han skulle göra narr av att jag är kort. Och hade jag rätt? Ja, såklart. Hans kompis var framför oss och så fort jag kom fram började han prata med sin kompis och gjorde narr av det, typ att han skulle behöva stå på knän och såna grejer! Fan,fan,fan. Blir så jävla trött på't!! Jag är glad för att jag inte brukar bli retad för att jag är kort, för det blir jag inte. Folk brukar inte direkt kalla mig "kortis", det var mer förr. Men folk (inte så ofta men ibland) påpekar det och det kan vara nästan lika jobbigt! Man tänker liksom "Håll käften! Har du inget vettigare att säga än att jag är kort så kan du väl för fan bara hålla käften!!"


Men iallafall, då när jag kom med honom på den där grejen vi skulle göra så hade vi iallafall en skit snäll/grym/perfekt/toppen lärare, som jag älskar (som lärare alltså ^^). Och hon vet att jag inte tycker om honom. Jag vet inte om det var därför, men när jag kom med honom och han hade gjort lite narr av mig så sa iallafall läraren att vi skulle byta person igen, så jag slapp vara med honom =D=D=D YES! Jag vet inte om hon sa det bara för att jag kom med honom och hon visste att jag inte ville det, eller om hon bara tyckte att vi skulle byta. Men det kändes ändå som om det var därför, för jag har pratat med henne om vad jag tycker om honom och så. När jag pratade med henne så sa hon att hon skulle tänka på det när hon gjorde grupper och såna saker så det kan ha vart därför hon sa åt oss alla att byta. om hon nu såg att jag var med honom, jag vet ju inte. Jag ville inte direkt fråga henne om det var därför hon sa det men det känns så och det räcker för mig.


Men om hon nu såg att jag kom med honom så vet jag inte om hon såg att han gjorde narr av att jag är kort, men jag hoppas verkligen att hon gjorde det.


Jaja, det var allt för idag. Har inte tid att skriva så många inlägg, massa grejer att göra jämt, speciellt massa med skolan. Men minst ett inlägg varje dag tänker jag iallafall göra! (om jag kan)

Men HEJ för stunden, får se om jag skriver nått mer idag ^^ om jag inte gör det så GodNatt! =)

Av SoMessedUp - 2 november 2009 17:17

  

Jag tyckte de var dags att skriva igen. Men vad jag borde göra är No. Vi har nämligen prov på Torsdag men jag är för lat. Fast jag ska plugga bara inte nu :)

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards