SoMessedUp

Alla inlägg den 17 november 2009

=)

Av SoMessedUp - 17 november 2009 20:40

Var på någon gymnasiemässa eller vad det nu kallas idag. Jag tror inte att jag har lärt mig nått nytt men det var ändå kul =) var ju faktiskt lite social för en gångs skull ^^ Jag och Deltaco gick runt där och rätt som det var träffade man någon man kände och började prata lite och flumma med dem, sedan gick man vidare igen ^^


På bussen hem kunde inte jag och Deltaco ta samma buss för vi bor på lite olika platser :/ På bussen så fick jag sitta vid några som jag kände och flummade lite. En liten del av ett samtal, minns denna delen ;) pratade med två killar, fast mest en. Så här ser en den lilla delen av konversationen ut som jag minns:  


Kille 1- Alla tjejer som är fula är typ schyssta

Jag- Öhh, okej??... Vad är jag? :D

Kille 2- Ful :P ;)

Jag- YES! Då är jag schysst ^^

Kille 2- Hehe, nää men en blandning typ.


Och så flummade det lite sådär... Men en blandning är väl bra =) Vet ej hur seriös han var, kanske bara sa det för att vara snäll. Men det lät ändå bra när han sa det ^^ sen blev det lite flum som jag inte minns, tror kille 1 sa något om att jag var en blandras eller något men jag minns inte mer i detalj så kan inte berätta restan xD

______________________________________________

Imorgon hoppas jag på att vara med Deltaco eftersom det är onsdag och vi alltid är med varandra då typ... "Onsdags-kul" =D. Men denna gång så har vi ett problem... min mamma mår verkligen dåligt och har huvudvärk så jag förstår om hon inte orkar ha oss här och flamsa runt... jag får väl prata med henne senare och höra om hon orkar. Fast jag förstår helt om hon säger nej (fast jag blir väldigt besviken) eftersom hon har väldigt elak huvudvärk och jag kan se på henne att hon inte känner sig bra.


Nu ska jag nog ta och sätte mig vid tv:n, sen läsa igenom min filmrecension en gång till, sen troligtvis läsa tills jag blir trött och somnar. Får väl se om jag skriver nått mer inlägg idag =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards