SoMessedUp

Alla inlägg den 9 november 2009

Av SoMessedUp - 9 november 2009 21:36

Imorrn kommer det vara gymnasie-prat. Får se om jag och mamma orkar gå eller om vi skiter i det. Det är om den skolan jag hoppas att jag slipper gå på, men vem vet jag kanske ångrar mig efter att ha skuggat där oxå, det kanske är en jätte bra skolan.


På onsdag ska jag väl vara med Deltaco antar jag, om ingenting förstör våra planer. Men det får vi inte hoppas. Är riktigt sugen på att vara med henne och fortsätta göra det vi gjorde sist ^^


Torsdag: Antar att det blir städdag som vanligt :/ suger men jag behöver pengarna plus att mamma inte orkar städa nu och någon måste ju göra det.


Fredag: Skola, sen ledig ^^ Blir väl säkert läxor och sån skit -_- Men förhoppningsvis inte.


Det var väl det som jag kan komma på just nu att berätta om de kommande dagarna.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skriva eller sova?? Hmm.... Svår fråga....

Av SoMessedUp - 9 november 2009 20:23

Igår såg jag en film som heter "Änglar och demoner", Angels and demons på engelska. Den är tvån till Da vinci koden, om jag har fattat rätt. Har sett båda och jag måste säga att jag tyckte de påminde väldigt mycket om varandra, lite för mycket. Filmen Änglar och demoner var helt okej men dock inte riktigt min typ utav film.


Den handlar väldigt mycket om historia och att de ska lösa olika svåra ledtrådar, ibland gissar de fel men lyckas ändå alltid klura ut det tillslut. En sak som stör mig lite är att de hela tiden lyckades lösa "gåtorna" i sista sekunden och kom fram när klockan var typ två minuter i och tiden gick ut prick. Men bara för att de kommer i exakt tid betyder det ju inte att de lyckas, eller hur?


Även om det inte riktigt var min typ utav film så var den ändå ganska bra och jag ånngrar inte att jag såg den.


Trailer på Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=ASVeN-58HKk

Av SoMessedUp - 9 november 2009 20:06

Idag skuggade jag. Jag var verkligen skit nervös!! Iallafall i början, hittade ju inte eller nånting. Men allt gick bra. Först träffade jag en som jag känner/vet vem det är, han visade mig runt på skolan. Sen blev jag upphämtad av henne som skulle hämta mig, hon tog mig till klassen jag skulle vara med. Det var en tredje klass (på gymnasiet), blev lämnad hos dem och kände mig dum och felplacerad. Men sen efter ett tag kändes det bättre och de var jätte snälla mot mig =) De såg till så att jag var med hela tiden och hade det bra :)


Verkade vara en bra skola så jag kommer troligtvis söka dit. Tyvärr får jag bättre förmåner om jag väljer en annan skola men jaja. Jag kommer nog att skugga på den andra skolan oxå för säkerhetsskull, men söker nog ändå till båda två. Det är ju lite taskigt om man bara söker till en skola och inte kommer in på den xD


Bussfärden gick bra både fram och tillbaka. Det var två stycken jag tyckte extra mycket om ifrån klassen och båda de skulle oxå åka buss från samma hållplats som mig så de hjälpte mig så jag kom med rätt buss ^^


Så min dag har vart bra idag, hoppas alla andra har haft lika trevligt =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards