SoMessedUp

Alla inlägg den 18 november 2009

Av SoMessedUp - 18 november 2009 22:13

*Celebrate!!* Wiiho! Nu har jag läst ut boken. Den var inte lång eller så utan bara tråkig att läsa så därför tog det lite tid. Dessutom finns det så himla mycket annat som man ska hinna göra. Men nu ska jag börja på en ny bok =)

Beställde för ett tag sedan en bok som nyss kommit. Den heter "Interview With the vampire". Vampyr <333 det säger ju allt ^^. Men iallafall, får hoppas att den är bra. Där jag beställde så fanns den bara på engelska så engelska får det bli. Nu när den har kommit har jag upptäckt en del små problem... Jag tror det verkar vara ganska svår engelska i den, och texten i boken är MYCKET liten enligt mig!! Fan :S Men jaja. Har jag köpt den så ska jag fan läsa den =) Får hoppas på att den är bra :D


Men nu ska jag spara mitt skolarbete på mitt usb-minne. Kommer nämligen inte ihåg om deadlinen var imorgon eller i övermorgon XD Men jag är iallafall klar så det är bara till att spara och sen skriva ut i skolan. Jag kommer säkert lägga upp mitt arbete på min blogg så om ni vill läsa en filmrecension om American history X så kan ni ju hålla utkik ;)


God natt =D

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards