SoMessedUp

Alla inlägg den 15 november 2009

Av SoMessedUp - 15 november 2009 22:02

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa min bok. Håller fortfarande på med "Janis den magnefika". Tycker inte den är särskilt bra så det går ganska segt. Men jag vill bli klar med den så jag kan börja på en ny :D En bättre förhoppningsvis ^^. Så denna bok är alltså ingen jag rekomenderar, den passar inte mig iallafall :/


Jaja, god natt everybody =)

Av SoMessedUp - 15 november 2009 16:49

Igår var finalen på körslaget, jag såg det, gjorde du??


Jag skrev aldrig något inlägg om det igår så jag gör det idag istället. Jag trodde faktiskt att team Stefan skulle vinna men jag hejade på Ola. För er som inte vet det så var det faktiskt Ola som vann =D Blev skit glad =) Så som en hyllning till Team Ola så lägger jag ut ett videoklipp på ett av deras framföranden. Ett väldigt sexigt sådant ^^


Här har ni Olas kör med Lady Marmelade!!!!!!! =D=D=D  (dock inte den de hade i finalen) (de görjar sjunga först efter typ två och en halv minut)


 ^^

Av SoMessedUp - 15 november 2009 01:00

Ojojoj. Igår slog jag nästan mitt rekord på besökare under dagen. Hade 28st och mitt rekord är 30 ;) Kanske inte så jätte mycket men det duger för min lilla blogg ^^


Men nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, hörs imorgon troligtvis =)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards