SoMessedUp

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av SoMessedUp - 28 oktober 2010 20:23

På söndag morgon ska jag åka till Paris =D Det ska bli kul för det är något jag velat göra väldigt länge.


(Tyvärr känner jag mig inte så jätte taggad egentligen, vet inte varför)


Kommer hem igen på torsdag. Jag ska åka med min pappa och den sidan av familjen (pappa, fru, systrar, bror). Får hoppas att det blir kul =) Det blir väl ingen blogging under den tiden men det får jag klara mig utan helt enkelt. Vi ska bestämma en sak var som vi vill se/göra. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Eiffeltornet måste man ju se men det ska vi se i vilket fall som helst.


Det var fyra år sedan jag var utomlands sist. Länge sedan eller inte, you decide.

Hoppas på en rolig resa =) Ser nästan fram till själva flygningen mest av allt ^^


 

 

</3

Av SoMessedUp - 28 oktober 2010 20:18

Om gud gjorde oss perfekta, varför finns

det då så många som är missnöjda?

 

 

Svar: Gud finns inte och ingen är perfekt

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards