SoMessedUp

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av SoMessedUp - 14 oktober 2010 21:40

Jag orkar inte göra någon lång rolig bloggning just nu. Ska bara sätta mig och se på Buffy The Vampire Slayer och sedan sova. Dagens fritid har inte varit så kul och fri, jag sammanfattar den med ett ord PLUGG!

Av SoMessedUp - 14 oktober 2010 11:27

Jag sitter i skolan just nu och gissa vad?? Jag har omedvetet pajat min skoldator =D Så smidig är jag. Så nu sitter jag på en lånedata tills min andra är fixad.


Problemo? När jag startade datan igår så var skärmen helt vit... det enda som gick att göra var att öka styrkan på ljuset -_- Så när jag kom till skolan så var enda alternativet att lämna in den till dataläraren. Jag hade testat allt, startat om, klickat på alla knappar, slått på den ^^


Idag fick jag beskedet om att den var på "sjukhuset" för lagning... Jag fick en lånedata så nu ska jag var JÄVLIGT rädd om den!


Jag undrar vad som hänt min data... Hoppas verkligen att det inte är något jag gjort. Den funkade ju dagen innan. Det enda jag kan komma på att jag kan ha gjort är att inte stängt av den när jag lämnat skolan, det har de nämligen sagt åt oss att göra. Men jag tycker ju inte att det borde ha någon betydelse... Eller så har jag väl helt enkelt fått något virus. Men isåfall undrar jag om jag får stå för det eller om skolan gör det... Lite orolig faktiskt.


Hoppas att det inte är något stort problem så den kan bli fixad... snart :(




Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards