SoMessedUp

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av SoMessedUp - 11 oktober 2010 21:29

Jag borde egentligen inte klaga, jag är väl medveten om det, men jag vill skriva av mig detta...


Jag ska utomlands, till Paris (JIPPI!). Detta är jag jätteglad över! Det var tre-fyra år sedan jag var utomlands sist. Egentligen är det kanske inte så länge men jag tycker att det är det (nu räknade jag inte med Norge).


Men självklart lyckas denna fantastiska resa vara inplanerad precis på halloween... Jag tror till och med att vi åker på självaste halloween... Det är så typiskt tycker jag. När jag väl ska utomlands så måste det vara när det händer kul saker -_- Självklart är jag glad över resan och väljer den framför halloween. Men jag blir ändå lite smått sur. När det väl händer något... Och det är en rolig grej tycker jag. Jag har nog aldrig hoppat över att fira halloween, inte helt.


Jag hade tänkt att denna halloween tänker jag hitta på något kul. Halloween fest (om jag hitta någon), se på skräckfilm, vad som helst. Bara något kul halloween firande. Fick höra från Deltaco att hon tydligen hade tänkt kolla om jag fick komma med på något som hennes syster skulle ha tror jag... typiskt... Hade klarat mig utan att veta om det...



Varför måste jag iväg när det väl händer något? Nu missar jag ju allt det där roliga...

    Jaja... Paris framför Halloween. Dessutom, en resa med mina småsyskon på pappas sida blir väl nästan som halloween :P förutom allt det där roliga då...


Snyft...

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards