SoMessedUp

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av SoMessedUp - 7 oktober 2010 21:46

Jag önskar verkligen att jag kunde gå supersnyggt i högklackat. Tyvärr så kan jag väl inte det :P Men jag tycker det är snyggt med klackar och jag hade behövt det, med mina 150 centimeter ^^ Enda sättet att kunna gå snyggt i dem är väl att öva, öva och öva.


Gillar klackskor och trots att jag inte kan gå i dem så äger jag tre par. Ett par köpte jag i sjuan, den andra i nian (tror jag), och det tredje och sista paret köpte jag under lovet. Måste verkligen lära mig att gå i dem, annars är det onödigt att ha dem ^^ Men jag jobbar på det, försöker att ha på mig dem ibland ^^ Nu har jag iallafall haft att tre paren på mig i gymnasiet.


Jag blev glad i skolan idag. En tjej i klassen, som är lite poppis (inte bitchen utan hennes kompis) hon sa att jag hade snygga skor idag :) Jag hade på mig ett utav klackskorna (de första på bilden nedan). En annan dag när jag hade ett annat par klackskor sa hon också att jag hade snygga skor. Sånt gör mig sjukt glad ^^ Det gör nog de flesta glada. Komplimanger sprider verkligen glädje =) Hon sa också idag något i stil med "Du har många snygga skor". Shit vad glad jag blev ^^ Jag kan ju inte gå i dem, men snygga är de iallafall ^^


Här är de tre paren klackskor jag äger: 

  

Av SoMessedUp - 7 oktober 2010 20:25

Nu tänkte jag berätta om min dag =)


Åkte till skolan som vanligt. Såhär ser schemat ut: Sv, Ma, Lunch, Franska, Engelska, the end ^^ Efter första lektionen fick jag reda på att jag skulle ha håltimma på franskan =D Men det innebar att jag skulle behöva gå mellan matten och engelskan och göra ingenting, det var ca tre timmar, detta bara för att sedan ha en kort engelska lektion. Jag hörde med min engelska fröken och jag fick skippa engelskan och fick en hemuppgift istället :) Det var verkligen skit skönt.  Jag slutade alltså efter matten, vilket var tjugo över tio =D


Tyvärr gick det ingen buss just den tiden tan nästa buss kom 11.57, alltså ungefär 12. MenMen, det var ju bättre än inget :D Så jag åt lite och sedan gick jag runt på stan någon timme. På stan kollade jag present till en kompis som fyllde år idag. Hon gillar att baka så det var mitt tema som jag gick efter ^^ Upptäckte att det var väldigt dyrt! Tänkte att jag kunde köpa lite olika smått och gått till bakning men upptäckte snabbt att det skulle blivit väldigt dyrt. En slickepott med hjärtan på, 50:- Muffins formar 50:- osv. Med andra ord kunde jag inte köpa massa smågrejer som jag hade tänkt. Det blev iallafall två presenter, ett färgat deciliter m.m mått (sånt jag fått av Deltaco ^^) och rosa muffinsformar med med blommor på. Fast det var inga vanliga pappers muffinsformar, de var i papp/kartong typ, söta var de iallafall ^^ Köpte ett kort också, det var en gris med utstickande ögon =) Allt gick på ca 56:-


Jag kom hem mellan ett och halv två. Fattar ni? Jag slutade tjugo över tio men kom inte hem fören halv två -_- Men jaja, tidigare än vanligtvis iallafall ^^

   Klockan halv sex åkte jag bort till kompisen och gav henne presenterna. Hon blerv väldigt glad verkade det som. Till och med gladare än jag trott ^^ Vi pratade lite och så gick vi ut och tog kort. Jag tog kort på henne tillsammans med hennes häst. Och så åt vi bullar :D Som hon hade bakat ^^ Klockan åtta kom jag hem igen =)


Så GRATTIS till kompisen ^^ Hon läser inte bloggen men skit samma, grattis till henne ändå ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards