SoMessedUp

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av SoMessedUp - 9 oktober 2010 22:21

Jag klagar ganska ofta på "poppis-folk". Såna som är populära med andra ord ;) Jag tycker att de tar åt sig för mycket och tänker alldeles för mycket på sig själva och sina kompisar än på alla andra.


Det finns alltid de som är populärare än andra. I klassen har vi några sådana och det är störande enligt mig. Det är iallafall min första tanke. Men när jag tänker efter lite längre så kan vissa vara lite kul också. För vissa av "dem" känner sig mer bekväma och vågar därför bjuda på sig själva. På engelska lektionen i fredags är ett sånt exempel.


Innan lektionen började så startade några låten "Hardrock halleluja" med Lordi (hihi ^^). En kille stod vid strömbrytaren (tror det heter så, knappen man tänder lampan på ^^) och han klicka upp och ner snabbt flera gånger. *Ljus på, Ljus av, Ljus på, Ljus av*. Han skötte alltdå disco lampan ;) Två tjejer satt längst bak och gap-sjöng som galningar med i låten. Efter den låten var slut så blev det samma procedur fast med "My heart will go on" med Celine Dion. Resten av klassen satt och gapflabbade till "discot" ^^ Det var faktiskt riktigt kul. Filmade det ;) Partyt fortsatte enda in på lektionen när läraren kommit ^^


De som skötte "discot" var populära. Om vi inte haft de i klassen så hade det bara varit en tråkig vanlig rast/lektion. Så ibland är det faktiskt ganska roligt med "populära", även om jag klagar ibland =)  

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards