SoMessedUp

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av SoMessedUp - 20 oktober 2010 21:30

Jag blir lite trött på mig själv ibland. Det är väl ingen stor grej egentligen men stör mig ändå på det.


Jag kan prata med en person ena dagen och den kanske talar om vad den ska göra för något. T.ex köpa något. Nu senaste grejen var med Deltaco, inget hon har gjort vill jag bara säga innan så att inte hon tror det ^^


I fredags sa hon till mig att hon kanske skulle kolla på en snygg klänning på H&M, hon hade sett den på deras hemsida och hoppades att affären skulle ha den. På lördagen var jag med henne och vi hade kul som vanligt :) Men kom jag ihåg att fråga henne om klänningen fanns? Nej, såklart inte. Det är så typiskt. Det kan ju framstå som om man inte bryr sig, så var det väl inte i detta fallet men det kan vara så någon annan gång.


Måste försöka tänka mer på såna saker. Det är så mycket här i livet man behöver tänka på ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards