SoMessedUp

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av SoMessedUp - 24 oktober 2010 21:23

I fredags förmiddag åkte jag med familjen till Ullared =) Jag har aldrig varit där tidigare (möjligtvis när jag var mini-mini isåfall). Det var verkligen en sjukt stor affär! Vi åkte dit med husvagn (jag+mamma+mammas man+min lillasyster) och sov över på en camping mellan fredag och lördag. Så det blev som en liten minisemester samtidigt :) På hemvägen svängde vi också in på ikea någon timma.


Ullared var som sagt sjukt stort. Affären hade verkligen ALLT! Och till billiga priser. Det var ändå inte skit produkter utan sakerna som de sålde hade kvalitet. Jag och mamma var där inne i ungefär fyra timmar. Jag trodde aldrig vi skulle hinna bli klara på så kort tid men tydligen, man blev trött där inne ^^


Sammanlagt köte jag 59 varor (nej jag räknade inte, det stod på kvittot ;)) och det gick på 1098 kronor ^^ Men det mesta jag köpte var faktiskt julklappar. När jag kommit hem och sorterat bort allt som inte var på mig så upptäckte jag hur mycket av allt jag köpt som inte ens var till mig själv. Önskar att jag köpr ännu mer saker ^^


Kollage på vad jag köpt ^^ Bilden nederst till vänster är allting jag köpte upplagt i min säng. Förutom sånt som jag til Deltaco, det fick jag ta bort ;) Översta bilden till vänster: Det blev lite hellokitty julklappar till kusinerna och syskonen på pappas sida :) Överst till höger: Mitt lilla "skämma-bort-mig-själv-kitt" (som jag testat en del av idag). Nederst till höger: Ett stoort  nalle puh gosedjur till min lillasyster (på mammas sida) =D Hon har nämligen fått nalle puh lite som tema och hon gillar honom så när jag fick se detta gosedjur så sprang jag fram till den och tog den direkt. Visste med en gång att detta var den perfekta julklappen till henne =D Kostade 99:-


Min mamma köpte 92 varor och det gick på 4000-nånting. Helt klart en lyckad "resa" (Y) =D Rekommenderar Ullared, trots att det var en hel del folk ;)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards