SoMessedUp

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av SoMessedUp - 3 oktober 2010 21:35

Jag var på barnkalas i helgen. Min nu åtta åriga kusin fyllde år. Tydligen... jag visste inte detta så jag hade ingen present, min pappa är lite dålig på informera om sånt :P

Det var ju barnkalas så det var sju barn och några föräldrar och jag som var där. Min kusin fick massa paket (såklart ^^) som var fyllda med leksaker och sådant. Då fick var lust att bli liten igen. Sitta där och öppna massa paket. Jag öppnar ju fortfarande paket men det är inte riktigt lika kul längre. Sakerna inuti är inte lika roliga. Jag hade mycket hellre fått massa leksaker men det passar ju inte riktigt en femton årig tjej. Jag saknade barnkalas och presenter. Ett problemfritt liv med bara lekar och glädje. Slippa tänka på läxor, ansvar och sån skit.


Jag avundas alla småbarn ^^ Hade gärna gått tillbaka till den tiden. Barndomen är nog egentligen den roligaste delen av livet (för vissa) enligt mig iallafall ^^ Men vad vet jag. Har ju inte upplevt alla stadier än ;)


Ska se till att min syster och mina framtida barn får den bästa uppväxten nånsin xD


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards