SoMessedUp

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av SoMessedUp - 17 oktober 2010 21:24

Tjabba ^^


Idag åkte vi (familjen) och hälsade på min storebror. Han bor tillsammans med sin flickvän ungefär en och en halv timmes körning härifrån. Vi hälsade på lite för kort för min smak men jaja, det kunde ju varit värre ^^


När vi var där åkte vi (+dem då) och hälsade på hans flickväns föräldrar. Detta för att min lillasyster skulle få se deras små minihästar, hon gillar hästar :) När vi var där kom nyheten. Flickvännen är gravid igen =) Med andra ord, de ska ha barn =D Om allt går bra. För ett tag sedan så fick de missfall... Detta var såklart väldigt ledsamt för dem men de gav inte upp utan fortsatte försöka, med framgång tydligen. Missfallet bara hände, det var inget som de hade gjort, det var ett naturligt missfall. Så nu håller jag verkligen (och det gör nog alla andra också) tummarna för att allt ska gå bra för dem. Vore väldgt ledsamt om något skulle hända denna gång också... så hålla tummarna gör vi :) Får tänka positivt, hoppas allt går vägen.


Hihi jag ska bli faster ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards