SoMessedUp

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av SoMessedUp - 26 oktober 2010 21:36


På Ullared (hihi ^^) köpte jag lösögonfransar. Köpte Depends lösögonfransar nr:2. Har aldrig testat lösögonfransar förr men har varit väldigt sugen på det så det blev helt enkelt att jag köpte det :)


I söndags testade jag att ta på dem. Säger bara: FY FAN VAD PILLIGT!! Fick limma om flera gånger och de blev inte på så bra plats m.m Men tillslut fick jag iallafall fast dem.


Så här såg mina ögonfransar ut naturliga:

Såhär blev de men ögonfransarna på:


Trots att jag kanske failade lite så blev jag skit nöjd =) Det ser ut som man har massa mascara men har inget smink alls, bara lösögonfransarna (ångrar att jag inte köpte fler). Jag tog av dem sedan igen men de går att återanvända så det tänker jag göra :) Jag får helt enkelt öva så at jag blir skicklig på detta och kan börja använda det public ^^


Än så länge rekommenderar jag det helt klart =) Fast det är väldigt pilligt (iallafall enligt mig).


Så jävla mycket snyggare det kan bli med en sån liten detalj ^^     

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards