SoMessedUp

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av SoMessedUp - 23 mars 2010 18:56

Fytte-fan! Idag efter skolan så var jag tvungen att ta kort till mitt mopedkort. Jag hatar att bli fotade, iallafall så. Och jag blir så extremt hemsk också. Det är inget jag bara säger, det är faktiskt sant. Det är nämligen så att jag har kommit fram till att mina ögon har ganska snabba reflexer tror jag. För varje gång jag ska fotas med en kamera med blixt så blundar jag typ! Jävla ögon! Oftast hinner jag få stängt ögonen ungefär halvt, så det gör att jag ser helt drogad ut på kort -_-


När jag dessutom ska le så åker kinderna upp och ögonen blir smalare. Alltså blir mina ögon helt förjävliga på kort! Det var nog mer än 10 dåliga kort fotografen lyckades få på mig... Han försökte gång på gång att få till ett bra men alla blev lika förjävliga. Så till slut fick jag ta det kortet som var minst dåligt (betyder itne att det var bra för det). Jag ser drogad ut på kortet som det blev, suck. Tyvärr kan jag inte lägga upp kortet och visa er, nej vänta: det är inte tyvärr, det är bra för eran skull. Tro mig.


När jag såg korten och skulle välja tänkte jag bara "Fan" och massa andra dumma saker om mitt utseende typ. Varför kan jag inte hålla de där jävla ögonen öppna! Jag försökte verkligen men det gick inte, mina reflexer tog över...


Och detta är inget jag hittar på, kortet blev faktiskt förjävligt. Det är 4 personer utöver mig som har sett det, inte någon utav dem har sagt emot mig. Alltså ser det hemskt ut! Jag har dock fått höra en positiv sak om det: om polisen stoppar mig och jag är full och jag visar mitt moppe-körkort så kommer de inte tro att jag är full, de kommer tro att jag alltid ser ut så -_-

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards