SoMessedUp

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av SoMessedUp - 20 mars 2010 22:45

Okej, seriöst! Vem fan uppfann finnar egentligen! Den som gjorde det måste hata ungdomar (vuxna med kanske)! Det var en väldigt dålig uppfinning! Och den personen är inte särskilt rättvis heller för den lät några slippa finnar, lät några få lite grann och lät några bli bombaderade utav dem!


Om det nu är så att gud skapade människan så var det ju han som skapade finnarna. Det bevisar bara en sak: Gud är ond!! Det är därför jag hejjar på djävulen istället ^^ ;)


Finnar är verklligen helt onödiga. De har ingen bra funktion utan är bara allmänt fula, störande och gör ont ibland! Och de har en tendens att dyka upp när man minst vill ha dem, som när man ska ta skolkort, eller när man ska träffa en person man gillar. Jag har lyckligtvis inte mitt ansikte helt begravt utav dem men jag har ett gäng ändå. Jag brukar istället få riktigt stora ibland, hatar det.


Jag blev så sur på en person i skolan en gång, hon sa nått i stil med "Hade jag haft finnar så hade jag smörjt mig och blivit av med dem" -_- Hon fick det att låta så jävla enkelt. Hon tror inte att många utav dem som har finnar faktiskt smörjer sig då eller? Men det är inte så himla lätt att bli av med dem när de bara dyker upp nya hela tiden.


En sak som är lite störande är att det är många "poppis-snyggingar" som har ett fin fritt ansikte (det är andra också såklart). Så när man får syn på finnar på någon populär så blir jag alltid lite glad ;) Elakt kanske, men det visar att ingen ser perfekt ut =)


En annan sak som stör mig är reklam för finnborttagningsmedel... Personerna som är med i reklamen får typ EN finna och det är värsta panik och katastrof -_- De är lite diskriminerande mot de som har fullt med finnar tycker jag. (Det är samma med bantningsreklamer och sånt, oftast smala personer där) SUCK!  Kom igen världen, öppna upp era ögon för allt vanligt folk som inte ser ut som fotomodeller!!


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards