SoMessedUp

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av SoMessedUp - 6 mars 2010 22:53

Detta är en väldigt fin och ledsam låt. När jag hörde den första gången tänkte jag att den var ganska bra. Sedan lyssnade jag på texten och förstod hur hemsk den faktisk var... Så därför tänker jag lägga upp den, med text. För om man vet texten samtidigt som man lyssnar så blir låten helt fantastisk tycker jag, fantastiskt hemsk...


Jag och Deltaco lyssnade på den en del nu i helgen när vi var hemma hos henne... Hemsk är den...

Av SoMessedUp - 6 mars 2010 22:24

Jag har kommit på en sak om mig själv. Jag tröttnar och slutar jämt på saker. Det mesta iallafall.


Jag har testat på en del olika saker i mitt liv. Jag har ridit, det fungerade ett tag sedan tröttnade jag och slutade. Jag har spelat fotboll, det fungerade ett tag sedan tröttnade jag och slutade. Jag har testat judo, samma sak där. Det har varit så med alla olika aktivitetet jag har testat på. Jag har gillat det ett litet tag men sedan tröttnat.


Detta gäller med musik också. Jag gillar en låt ett tag sedan tröttnar jag på den och letar upp någon ny låt att lyssna på. Det gäller med mina kläder också, de tröttnar jag också på jättefort. Sidor på internet gäller detta också... När jag tänker efter så har det varit så med nästan allting i mitt liv. Jag tröttnar helt enkelt på saker. Det finns bara en sak som jag kan komma på just nu som jag inte har tröttnat på. Möjligtvis har jag tröttnat på lite småsaker inom det men inte saken i sin helhet.


Detta kanske gäller för alla att man tröttna fort, inte vet jag. Jag kom bara fram till att det var så med det mesta i mitt liv. Några jag känner har iallafall något intresse, eller hållit fast vid det som de gillar. Det kan ju vara pågrund utav detta som jag har så svårt att veta vad jag vill jobba med. Ett tag ville jag bli bonde, ett tag lastbilschaufför, bibliotikarie, journalist, författare, psykolog, flygvärdinna osv...osv!! Jag har viljat bli lite av allt möjligt. Men har ju inte bestämt mig för något speciellt.


Om det verkligen är så att jag jämt tröttnar på saker så kommer jag ju verkligen ha det svårt i arbetslivet när jag blir fast vid ett jobb :S Jag kommer ju tröttna! Om jag inte har ett jobb med väldigt mycket variation i... men vad skulle det vara? Jag vet ju knappt vad jag vill jobba inom. Just nu är jag inne på att jobba med någonting inom "svenskan", något där man får använda sig utav språket typ. Men samtidigt gillar jag djur väldigt mycket. Vad är jag bra på egentligen?? Shit jag blir ju helt förvirrad här ^^


Nej, nu avslutar vi det här inlägget tycker jag =) Jag är en Quit'ter helt enkelt ;)

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards