SoMessedUp

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av SoMessedUp - 21 mars 2010 22:07

Låttips!


Jag vet inte med er men för mig är detta låtar som man bara helt enkelt kan =) Och då menar jag inte att man kan hela texten utan att man vet vilka de är ;) Och kan refrängen/låttiteln typ ^^


The sounds- Living in America


Joan Jett- I love rock n roll 

Av SoMessedUp - 21 mars 2010 21:30

 I son:n så skulle vi nu börja med ett grupparbete. Det skulle handla om 50-talet och resten utav "talen" framtills nu. Man fick ett år tionde per grupp. Detta blir nog ett av de sista grupparbeterna vi gör där, då tycker jag att vi kunde få bestämma grupper själv. Men nejdå, klart vi inte får detta. Lärarna litar inte på att vi kan välja bra grupper, och det stämmer nog på vissa. Så såklart blev det lottning -_-


Det finns nästan inget värre sätt att välja grupper på. Det blir aldrig som man vill och man kommer alltid med folk man ogillar, iallafall jag. Detta är väl inget bra? Om gruppen inte funkar bra så blir det ju inget bra arbete... Jag lyckas alltid komma med de två personerna jag ogillar mest i klassen. Och denna gången var inget undantag... Jag kom med en tjej som jag anser skryter väldigt mycket. Jag tycker inte om henne men kommer såklart alltid i samma grupp som henne. Men denna gången lyckades hon byta grupp så jag slapp henne =D Istället kom jag med en annan tjej som jag inte alls kan jobba med -_-


Den tjejen jag kom med nu bara bossar och kör över mig... Inget kul arbete då. Jag tror inte denna tjejen gillar mig, det känns iallafall inte så. Det kan ha med att göra att hon och Deltaco var bästisar förr och hon kanske tycker att jag har snott henne.


Jag tycker lottning är ett väldigt dåligt sätt. Lärarna tycker att vi ska kunna arbeta med olika personer. Men är det inte bättre att man är i en grupp där man trivs och kan göra ett bra arbete? Istället för att man känner sig missanpassad och nertryckt i gruppen man kommer i och inte blir nöjd med arbetet. Jag tycker iallafall det hade varit bättre, men tydligen inte lärarna. Och de som säger att man ska känna sig glad och trygg i skolan, hur ska de gå när de sätter en i situationer man inte trivs i?


Nej! Lottning är verkligen inte min grej. Men jag fick åtminstone jobba med 80-talet som jag önskade, får försöka tänka positivt... Men det är inte så lätt.

Av SoMessedUp - 21 mars 2010 10:41

Nu ska jag nog strax åka till Deltaco hoppas jag. Ska bli skjutsad (tack ^^) så får bara hoppas att skjutsen blir klar snart :) Det är ganska självklart vad vi kommer att göra men det är hemlighetsstämplat för er ;) Moahaha


Kommer hem igen senare idag. Vi får se om jag åker buss hem eller får skjuts. Det var tänkt att jag skulle åka buss men de som gick var inte så bra, massa väntetid och krångliga omvägar typ.


Ska strax åka så hejdå. Vrom-Vroooooom!! ^^

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards