SoMessedUp

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av SoMessedUp - 16 mars 2010 22:00

Vampire Diaries


Jag saknar mitt Vampire Diaries! De har varit ett rejält uppehåll nu på hemsidan där jag tittar. Jag vet inte exakt hur länge men det känns som en evighet! Jag har varit ifrån min kärlek alldeles för länge nu, dags att det kommer igång igen nu! Jag minns inte exakt när nästa avsnitt skulle komma, tror det var den 25 eller 27 mars (snart!). Jag nästan dööööör av längtan, orkar inte vänta!

Det suger när en serie har uppehåll. Då kanske lågan för programmet släcks och det vill jag ju inte ska hända! Så för att påminna mig om mina älsklingar och hålla ut den sista biten så har jag pillat lite. Jag gjorde nyss två "Vampire Diaries-Kollage" ^^ Ganska röriga kanske? Men jag hade många bilder jag ville få med ;)

  

Damon Salvatore eller Stefan Salvatore, det är frågan! Vem skulle du ha valt? Själv är jag faktiskt väldigt osäker ;) Men det lutar nog åt Stefan ^^ Men Damon är väldigt charmig på sitt sätt ^^


LÖÖÖVE IT!!!   MISSSSS IT!!!!!


Kolla in Vampire Diaries videos på youtube också <3

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards