SoMessedUp

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av SoMessedUp - 7 mars 2010 21:45

Nu är den så kallade "IUP'n" ifylld. För er som inte vet så har vi i våran skola en IUP som vi ska fylla i. Där skriver vi in hur vi tycker att vi lyckas i alla olika ämnen. När vi har gjort detta så är det lärarnas tur att skriva in hur de tycker att det har gått för oss. Så nu har alla lärare fyllt i min IUP. Det är bara min franska lärare som har gjort lite konstigt, hon har bara fyllt i en grej men missat resten typ ^^ Jag får prata med henne om det.


Jag är ganska nöjd över resultatet hitills. På alla ämnen utan två så står det att jag har "nått längre än målen". Alternativen som lärarna kan ta är: "Nått längre än målen", "nått målen" och "riskerar att inte uppnå målen" ungefär. De andra två ämnena har jag fått "nått målen" på. De är idrott och slöjd. Idrotten är jag inte förvånad över, jag väntar mig inte mer än G där ändå ^^ Slöjden är jag lite mer förvånad över men när jag pratade med honom (läraren) i skolan om en grej så lät det som om han inte hade fyllt i IUP:n så seriöst, så förhoppningsvis ligger jag på VG där iallafall... hoppas får man, men det kan vara G... Det återstår att se...


Nu ska jag nog snart lägga mig och läsa eller något tror jag. Sov gott, godnatt =)

Av SoMessedUp - 7 mars 2010 21:27

Jag hitta en t-shirt om jag vill ha =D Funderar starkt på att beställa dem men om jag känner mig själv så kommer jag nog inte att göra det. Jag hade dock önskat att den fanns i svart, den finns i vit, rosa, ljusblå. Jag funderar på rosa ^^ Vit känns snyggast men de kan va genomskinligt ;)


KOLLA TRÖJAN HÄR =)


Jag tycker den är kul ^^

Av SoMessedUp - 7 mars 2010 17:52

Idag har jag pluggat så gott som hela dagen! Skit tråkigt!

Vi har so-prov imorgon. Jag får lov att skjuta upp det till vecka 11 men jag vill få det gjort. Det är prov i Samhälls ekonomi... jippi... Just nu har jag Mvg i Samhällskunskap och jag har sökt in på samhäll till gymnasiet, så jag känner verkligen att detta provet måste gå bra! PressPressPress! Jag vill verkligen behålla mit Mvg så det känns som jag ,åste få Mvg på detta provet men jag är tyvärr inte så säker på att jag får det... Beror på hur svårt prov han har gjort, hoppas det är någorlunda lätt. Åtminstone att det är frågor på sånt jag kan...

Det är verkligen mycket papper och grejer jag har haft att plugga på. Vi har fört anteckningar på tre A4 papper, fått lite lösblad, har ett so-lätt (som jag egentligen inte får lov att ha men det underlättar jävligt mycket) och så är det 23 sidor i en skir seg so bok! Det står med väldigt mycket onödig fakta så det gäller verkligen att man lär sig rätt. När det är så många sidor i boken så har man inte lust att läsa det flera gånger. Jag läser segt också så jag har läst igenom allt i boken en gång och vissa stycken extra och bläddrat lite. Jag hoppas verkligen att mitt pluggande räcker för jag har verkligen försökt! Jag har säkert lagt ner minst 7 timmar sammanlagd på att plugga inför detta provet. När jag tänker efter så är det nog ännu mer timmar... Skit samma, många är det iallafall. Ändå känns det inte som jag kan tillräckligt!

MassaMassa papper och skit hade vi att läsa från! Jag hoppas verkligen att det går bra imorgon. Får hålla tummarna. Nu ska jag ta och duscha, hoppas ni har haft en roligare dag hejhej ^^  

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards