SoMessedUp

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av SoMessedUp - 29 juli 2010 22:44

En tanke slog mig just...


Jag vill ju ha ny stil och se ut på ett annat sätt... Jag vill vara "snyggare" och det innebär längre. Lång, slank, sexig. Jag är ca 150. Min plan har varit att försöka skaffa saker (skor, kläder) som får mig att se längre ut (dock vet jag inte riktigt vad det är). Men en tanke slog mig nyss...


Kanske borde jag släppa denna dröm. Jag kommer aldrig att bli lång. Kanske borde jag nöja mig med min längd pch bli vän med den. Kanske borde jag istället "framhäva" min korthet.... Det finns faktiskt folk som gillar korta. Kosta anses söta, "söt" har aldrig varit mitt mål eftersom det varit det enda jag hört om mig själv. "Liten och söt", trött på det. Men kanske borde jag nöja mig med det och vara stolr över det. Kanske borde jag försöka se liten och söt ut istället. Kanske är det mitt "kall"....

Av SoMessedUp - 29 juli 2010 21:19


Delar med mig utav denna låten idag ^^ Den är ifrån filmen "Nightmare before christmas", som är en as bra film! En av de bästa! Har ni inte sett den så gör det! Man måste veta vem Jack är ;)

Älskar denna låten ifrån filmen. Jag tror det var i sexan som jag och två till tjejer sjöng på den. Men det var nog mest jag ^^

Texten till den om ni är intresserade ^^


Marilyn Manson har gjort en version av denna låt, det har också Panic at the disco (kanske fler?) gjort men jag föredrar originalet =D 

Av SoMessedUp - 29 juli 2010 21:08

Japp, jag ska börja se på mig själv naken i spegeln. Ska försöka göra detta varje dag (om jag är hemma).


Och varför nu detta? För jag blir kåt av att se på mig själv naken, för jag tänder så jävla mycket på det!... Nää, inte riktigt... Jag ska göra detta så att jag "vänjer" mig vid min kropp och "lär känna" den bättre. Är (som jag nämt x-antal gånger) itne nöjd med mitt utseende och om detta kan få mig att vänja mig vid min kropp så tänker jag satsa på det.


Nu får jag alltid en chock om jag skulle råka se mig naken. "Fasen, är det såhär jag ser ut. Ska man inte vara snygg och sexig utan kläder??". Om jag ser mig själv naken oftare så blir jag ju mer van vid hur jag ser ut om mer bekant med min kropp. Vet inte om jag fått beskrivit det rätt men enligt mig låter det vettigt =) Så för att bli mera van vid, och bekant med min kropp ska jag börja se på mig själv naken :)


Hört att det ska vara bra att gå omkring naken också, men det lär jag nog inte göra. Kan ju komma någon och knacka på eller något ^^ Och så är jag inte ensam hemma så ofta men vem vet, kanske borde ta tillfället när jag är det.


Naken= Bekant med sin kropp. Sant? Maybe... we'll seeeeee....

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards