SoMessedUp

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av SoMessedUp - 20 juli 2010 20:50

Jag sminkade mig lite förut, försöker öva på att använda eyeliner eftersom det är något jag tänkt mig att jag ska kunna. Passade på att ta annat smink också och nu tänkte jag visa och beskriva vad jag gjort. Nu var jag tyvärr så lat att jag bara orkade ta cam bilder ^^ Om jag tar med min systemkamera måste jag ju först föra över dem med sladd och orkade helt enkelt inte ;) Så räkna med dålig kvalitet och ni kanske inte ser exakt hur det blev.


Hade också lite på läpparna men det blev inte så bra så skiter i att visa det. Jag har böjt ögonfransarna med en ögonfransböjare. Tagit mascara på dem, tog inte min vanliga mascara eftersom jag inte vill slösa ;) Hehe. Har kajal på insidan av den undre ögonlocken. Jag tog en glittrig ögonskugga på ögonlocken enda upp till ögonbrynen. På det ena ögat (mitt högra, syns lite på mittersta bilden längst ner. Fast på kortet blir det vänster sida ;)) tog jag lite andra ögonskuggor också. Jag tog en brun-glittrig och en vanlig brun, skulle få lite nyans eller något... så som proffsen gör ;) Blev inte särskillt bra kan jag informera ^^ Jag skyller på att färgerna inte gick ihop. Jag tog eyeliner (syns bättre i verkligheten) på övre ögonlocken med en liten fjong längst ut. Dock blev sträcken väldigt guppiga, framförallt på vänstra ögat. Är osäker på hur bra det syns på korten dock...


Det var vad jag har gjort ^^ Får fortsätta öva ^^     

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards