SoMessedUp

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av SoMessedUp - 7 juli 2010 21:43

Ett enormt GRATTIS till Deltaco!!!

 

Hon fyller nämligen år idag!! =D

 

 

Jag åkte hem till henne igår, var nämligen ledig ifrån jobbet då. Men tyvärr så var jag tvungen att jobba idag :( Dock firade jag henne lite imorse också ^^ Igår fick vi låtsas att det var hennes födelsedag och hon fick bestämma vad vi skulle göra och så fick hon present ^^ Jag gav henne en gose nalle =D Det var en grön, förra året när hon fyllde år så fick hon en rosa likadan. Grön och rosa är färger som har väldigt stor betydelse för oss =)

 

Jag sov över hos henne, vi la oss väl vid två tror jag, för som tur var jobbade jag eftermiddag och inte förmiddag. Klockan halv åtta så gick jag ner och gjorde iordning frukost på sängen till henne. Hon fick en macka med ost och att dricka: mjölk ^^ Lyxig frukost ;) Tyvärr hade jag inget paket att ge henne eftersom hon fick det igår så jag tog en grej som fanns i hennes rum och rullade in i toapapper, bara för att få känslan av att det var ett paket som hon fick öppna ^^ Förresten, hon fick ett halsband av mig också (No-Gun) men det var i väldigt stort förskott, när vi var in till stan sist (börjar bli dags för det igen tycker jag). Sedan vid 12 så fick jag åka hem. Hemma åt jag och fixade mackor och grejer sedan började jobbet klockan två.

 

So that's it. CoNgRaTz!!!!! =D

 

Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards