SoMessedUp

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av SoMessedUp - 17 juli 2010 22:30

Blink 182- All the small things


Musikvideon, va fan? xD säger jag bara ;)

Video


Text: 

Av SoMessedUp - 17 juli 2010 21:45

För någon dag sedan läste jag ut Harry Potter och hemligheternas kammare. Det är en bok som jag har haft liggande hemma väldigt länge men aldrig riktigt haft sug för att läsa. Jag har ju sett filmerna men har inte känt något behov av att läsa böckerna. Men nu var det så att jag behövde en bok att läsa och det var den enda jag hade.


Jag läste den när jag jobbade och det tog kanske en vecka sammanlagt att läsa ut den. Jag tyckte den var väldigt bra. Det är ju med en del som inte är med i filmen (och faktiskt lite tvärtom också) men jag tycker ändå att de fått med det mesta i filmerna. Ibland kan det ju vara så att nästan allting skiljer sig men det mesta var någorlunda likt i denna tycker jag. Detta var första harry potter boken jag läste. Tyckte den var riktigt bra men för tillfället känner jag inget behov att läsa resten i serien. Jag vet ju ändå vad som händer för det mesta ;) Men jag skulle samtidigt inte ha något emot att läsa dem, bara inget jag strävar efter.


Jag kan rekommendera boken. Kan alltid vara kul att ha läst, med tanke på att den är så känd också. Den innehöll väl dock inte det jag vanligtvis vill ha (en sexuell romans mellan något övernaturligt ;)) men den var ändå bra.


<-- This is thA book ^^


Presentation


SoMessedUp

Omröstning

Har du någon gång tyckt att det skulle va bättre om du sllutade andas?
 Ja
 Nej
 Ja tycker det just nu
 Världen skulle gå under om inte ja fanns
 ??
 Jag gillar ost :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards